Tuesday, 27 June 2017

1ο Fashion Show Γούνας στο Enigma Mall του Ομίλου Μουζενίδη

Τρίτη 27 Ιουνίου 2017 – Οι εκδηλώσεις και τα special events στο Enigma Mall, τη νέα επένδυση του Ομίλου Μουζενίδη στη Χαλκιδική, συνεχίζονταιδυναμικά. Μετά τη δημοπρασία έργων τέχνης και την Ελληνική βραδιά, σειρά είχε το1ο Greek Furs Fashion Show, που πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία τηΔευτέρα 26 Ιουνίου στον μεγάλο σκεπαστό πολυχώρο εκδηλώσεων τουεμπορικού κέντρου. Ο Όμιλος Μουζενίδη προσέφερε έτσι στους πελάτες του, που κάνουν διακοπές στηΧαλκιδική, την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα Show Mόδας υψηλώνπροδιαγραφών, όπου κορυφαίες εταιρείες γουνοποιίας της Καστοριάςπαρουσίασαν τις τελευταίες τους δημιουργίες, αλλά και τη δυνατότητα ναψωνίσουν τη γούνα και τα αξεσουάρ της επιλογής τους στα καταστήματα τουEnigma Mall. H ποιότητα της ελληνικής γούνας και η εξειδίκευση των γουναράδωντης Καστοριάς είναι στοιχεία γνωστά στο εξωτερικό. Γι αυτό άλλωστε υπάρχειμεγάλο ενδιαφέρον από τους τουρίστες του Ευρωπαϊκού Βορρά για αγοράγουναρικών όταν επισκέπτονται την Ελλάδα.Οι επιχειρήσεις γουνοποιίας και αξεσουάρ γούνας που συμμετείχαν στο 1ο GreekFurs Fashion Show ήταν οι: Aris Furs – By Lazaros – Casiani – Chionos – DiCara –Dios – Ego Group – EFD Papadopoulos – Emfasi Pelle – Estel – Finezza – Innov –Makis Roussoulis - Manzari – Naomi – Obsession – PT Furs Artisti Elena –Scandinavia Furs – Trassias – Vitaniotis.

To ολοκαίνουργιο Enigma Mall στα Ν.Μουδανιά Χαλκιδικής είναι ένα εμπορικόκέντρο υψηλής αισθητικής με 37 καταστήματα, που απασχολεί 200 άτομαπροσωπικό από την περιοχή και καλύπτει όλες τις καταναλωτικές ανάγκες ενόςτουρίστα ενώ διαθέτει ακόμη σκεπαστό πολυχώρο εκδηλώσεων, ανταλλακτήριοσυναλλάγματος, Restaurant - Café, παιδότοπο, πάρκινγκ και εξωτερικούς χώρουςχαλάρωσης. Είναι δε, το πρώτο και μοναδικό Shopping Centre στην Ελλάδα πουφιλοξενεί - σε μόνιμη βάση - γλυπτά γνωστών Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών,ύστερα από τη συνεργασία του Ομίλου Μουζενίδη με τoν Οίκο τέχνης καιδημοπρασιών Myrό Antiques House, τα οποία οι επισκέπτες μπορούν όχι μόνο ναθαυμάσουν αλλά και να αγοράσουν.

EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.