Tuesday, 27 June 2017

1ο Fashion Show Γούνας στο Enigma Mall του Ομίλου Μουζενίδη

Τρίτη 27 Ιουνίου 2017 – Οι εκδηλώσεις και τα special events στο Enigma Mall, τη νέα επένδυση του Ομίλου Μουζενίδη στη Χαλκιδική, συνεχίζονταιδυναμικά. Μετά τη δημοπρασία έργων τέχνης και την Ελληνική βραδιά, σειρά είχε το1ο Greek Furs Fashion Show, που πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία τηΔευτέρα 26 Ιουνίου στον μεγάλο σκεπαστό πολυχώρο εκδηλώσεων τουεμπορικού κέντρου. Ο Όμιλος Μουζενίδη προσέφερε έτσι στους πελάτες του, που κάνουν διακοπές στηΧαλκιδική, την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα Show Mόδας υψηλώνπροδιαγραφών, όπου κορυφαίες εταιρείες γουνοποιίας της Καστοριάςπαρουσίασαν τις τελευταίες τους δημιουργίες, αλλά και τη δυνατότητα ναψωνίσουν τη γούνα και τα αξεσουάρ της επιλογής τους στα καταστήματα τουEnigma Mall. H ποιότητα της ελληνικής γούνας και η εξειδίκευση των γουναράδωντης Καστοριάς είναι στοιχεία γνωστά στο εξωτερικό. Γι αυτό άλλωστε υπάρχειμεγάλο ενδιαφέρον από τους τουρίστες του Ευρωπαϊκού Βορρά για αγοράγουναρικών όταν επισκέπτονται την Ελλάδα.Οι επιχειρήσεις γουνοποιίας και αξεσουάρ γούνας που συμμετείχαν στο 1ο GreekFurs Fashion Show ήταν οι: Aris Furs – By Lazaros – Casiani – Chionos – DiCara –Dios – Ego Group – EFD Papadopoulos – Emfasi Pelle – Estel – Finezza – Innov –Makis Roussoulis - Manzari – Naomi – Obsession – PT Furs Artisti Elena –Scandinavia Furs – Trassias – Vitaniotis.

To ολοκαίνουργιο Enigma Mall στα Ν.Μουδανιά Χαλκιδικής είναι ένα εμπορικόκέντρο υψηλής αισθητικής με 37 καταστήματα, που απασχολεί 200 άτομαπροσωπικό από την περιοχή και καλύπτει όλες τις καταναλωτικές ανάγκες ενόςτουρίστα ενώ διαθέτει ακόμη σκεπαστό πολυχώρο εκδηλώσεων, ανταλλακτήριοσυναλλάγματος, Restaurant - Café, παιδότοπο, πάρκινγκ και εξωτερικούς χώρουςχαλάρωσης. Είναι δε, το πρώτο και μοναδικό Shopping Centre στην Ελλάδα πουφιλοξενεί - σε μόνιμη βάση - γλυπτά γνωστών Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών,ύστερα από τη συνεργασία του Ομίλου Μουζενίδη με τoν Οίκο τέχνης καιδημοπρασιών Myrό Antiques House, τα οποία οι επισκέπτες μπορούν όχι μόνο ναθαυμάσουν αλλά και να αγοράσουν.

EDITO | Ο ρόλος και η επίδραση του Εικαστικού Επιμελητή

Ο γράφων, ως επιμελητής της έκθεσης
του ζωγράφου Μιχάλη Τσίνογλου
στην Myrό Gallery, τον Οκτώβριο του 2016,
στην διάρκεια του στησίματος,
φωτογραφημένος από τον ίδιο τον καλλιτέχνη.
©Φωτογραφία: Μιχάλης Τσίνογλου,
All rights reserved, 2016.

Ο ρόλος του Επιμελητή και της εικαστικής επιμέλειας έχει παραμείνει σε ένα καθεστώς θολής αιώρησης στο κενό στην Ελλάδα σήμερα, με αποτέλεσμα πολλά να λέγονται, λίγα να γράφονται και σε πολλές ασυμφωνίες να οδηγούν. Συνεπώς σε αυτό το άρθρο θεωρώ άστοχο να ασχοληθώ με το τι είναι και τι δεν είναι Επιμέλεια -όπως άλλωστε θα ήταν εξίσου άστοχο να ασχοληθεί κάποιος με το τι είναι και τι δεν είναι Τέχνη. Θα ασχοληθώ με το τι μπορεί να κάνει ο Επιμελητής σήμερα και τι μπορεί να περιμένει καθένας από αυτόν στην Ελλάδα· διότι η αποτελεσματικότητα κάθε επαγγελματικής ενασχόλησης, δεν είναι διάφορη από τις δυνατότητες του ευρύτερου χώρου της  Τέχνης και την ωρίμανση του χρόνου που λαμβάνει χώρα η δραστηριότητα.

Ορισμένως, ο ρόλος της Επιμέλειας είναι να φροντίζει για μια ορθή πρόσληψη του συνόλου του εννοιολογικού περιεχομένου μιας έκθεσης αδιαχώριστα μαζί με τις αισθητικές επιλογές και τα επιδραστικά στοιχεία που επιλέγει για τα έργα του ο καλλιτέχνης απευθυνόμενος στο κοινό του, ειδικό ή/και γενικό. Ο  ρόλος της Επιμέλειας μιας σειράς έργων περιλαμβάνει την Έκθεση και Τεκμηρίωση τους με στόχο την καλύτερη πρόσληψη τους από το γενικότερο, και όχι μόνο το στενοκέφαλα εννοούμενο σαν  “φιλότεχνο” κοινό. Σε αυτό το σημείο ο ρόλος του Επιμελητή είναι καίριος, καθώς ουσιαστικά χτίζει γέφυρες και εισάγει στην ουσία του έργου του καλλιτέχνη και των έργων που αποτελούν την Έκθεση τους θεατές του με το Επιμελητικό Κείμενο. Πέραν του Επιμελητικού Κειμένου,  σημαντική θεωρείται η Επιλογή Έργων που θα εκτεθούν και η Χωροθεσία των έργων Τέχνης στον δεδομένο χώρο της έκθεσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις το ύφος ή/και το περιεχόμενο έργων που έχουν παραχθεί την ίδια χρονική περίοδο δεν εντάσσονται αρμονικά σε μια σειρά έργων που δημιουργήθηκε την ίδια περίοδο, συνεπώς η έκθεση τους τείνει να αποπροσανατολίζει ή να αντιτίθεται στο “σώμα” της σειράς, οπότε η συνέκθεση με τα υπόλοιπα έργα κρίνεται από την Επιμελητή ότι θα συμβάλλει αρνητικά στην πρόσληψη των έργων του καλλιτέχνη· τότε τα συγκεκριμένα έργα αποβάλλονται από την ύλη της έκθεσης. Ακολουθεί η Χωροθεσία των έργων τέχνης. Στον αντίποδα, ο καλλιτέχνης βρίσκεται συχνά σε μειονεκτική θέση ως προς την χωροθέτηση της έκθεσης του για ψυχολογικούς λόγους που σχετίζονται με αυτό που ξέρει για τα έργα έναντι της πρόσληψης τους από έναν λιγότερο διαμεσολαβημένο θεατή. Επιπρόσθετα θεωρείται σημαντικό αφενός να περιοριστεί η “συνομιλία” των έργων με δομικά στοιχεία του χώρου, αφετέρου η παρουσίαση τους να είναι ισορροπημένη, και, συχνά, να εκφέρεται αρμονικά ως προς  την θέαση του.


Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ