Sunday, 7 May 2017

Δημοπρασίες από το Myro Antiques House στο Enigma Mall Shopping Center

Οι κύριοι Μυρωνίδης (αριστερά) και Μουζενίδης (δεξιά) κατά την πρόσφατη επίσκεψη του δεύτερου
στο  Διεθνές Πάρκο Γλυπτικής της Greek Marble Initiative στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης


Κυριακή 7 Μαΐου 2017 - Στην διοργάνωση δημοπρασιών Τέχνης, Αντίκας και Αντικειμένων στο Enigma Mall Shopping Center του ομίλου Μουζενίδη επεκτείνεται η συνεργασία του Οίκου Δημοπρασιών και Τέχνης της Β. Ελλάδας Myro Antiques House, στο πλαίσιο της αρχικής συμφωνίας  με βάση την οποία o γνωστός οίκος δημοπρασιών και διαχειριστής των δραστηριοτήτων τέχνης του Myrό Group of Culture παρουσιάζει μνημειακά γλυπτά από ονομαστούς διεθνώς καλλιτέχνες και εγκαθιδρυμένους έλληνες γλύπτες, αλλά πρωτοτυπεί, προβάλλοντας θεματικές εκθέσεις των γλυπτών – μελών της Greek Marble Initiative στα καταστήματα και τους επιμέρους εσωτερικούς χώρους του κέντρου. Προσεχώς θα ανακοινωθούν δημοπρασίες και περεταίρω εικαστικές δράσεις που θα αγκαλιάσουν το σύνολο των τεχνών. Οι δημοπρασίες του γνωστού Ελληνικού οίκου διεξάγονται στην υψηλών προδιαγραφών σκεπαστή αίθουσα πολλαπλών χρήσεων και οι ημερομηνίες θα ανακοινωθούν σύντομα.



Η νέα επένδυση του Ομίλου Μουζενίδη το Enigma Mall Shopping Center, είναι ένα νέο Εμπορικό Κέντρο που βρίσκεται στον κόμβο Μουδανίων-Μαρμαρά. Στον άνετο χώρο του συγκεντρώνονται πολλές διαφορετικές επιλογές για αγορές, διασκέδαση και φαγητό. Επώνυμες αλυσίδες με διεθνή και εγχώρια εμπορικά σήματα, 16 καταστήματα αποκλειστικά με γούνες, ένα μοντέρνο παντοπωλείο με επιλεγμένα ελληνικά προϊόντα, το γκουρμέ εστιατόριο “Κρητικός” και ο ειδικά σχεδιασμένος χώρος για παιδιά Grekoleto, θα βρίσκονται στη διάθεσή σας για έξυπνες και άνετες αγορές. Ο σύγχρονος αρχιτεκτονικός σχεδιασμός με άπλετο φυσικό φως, η ξύλινη επένδυση και οι χώροι πρασίνου και ξεκούρασης, η προσεγμένη αισθητική, οι υψηλών προδιαγραφών εξωτερικοί χώροι που θα περιλαμβάνουν σκεπαστή αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, η εξυπηρέτηση και ο σεβασμός στον επισκέπτη αποτελούν τα κύρια χαρακτηριστικά του. Ειδικά για τους πελάτες του Ομίλου Μουζενίδη έχει προβλεφθεί δωρεάν μεταφορά από τα ξενοδοχεία με ιδιόκτητο λεωφορείο.

Φωτογραφία από την επετειακή 50η Δημοπρασία του Myro Antiques House
που έλαβε χώρα στους χώρους του πολυτελούς θερέτρου
Hyatt Regency Thessaloniki.
Σχετικά με το Myrό Group of Culture
Το Myrό Group of Culture αποτελείται από το σύνολο των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων των επιχειρήσεων του Σταύρου Μυρωνίδη στον χώρο της Τέχνης, της Αντίκας και του Στυλ. Με ναυαρχίδα τον οίκο δημοπρασιών & τέχνης Myrό Antiques House ο όμιλος υπηρετεί με συνέπεια τον χώρο της ποιοτικής αντίκας από το 1996 με καταστήματα στην Θεσσαλονίκη, ενώ τα τελευταία χρόνια εδράζεται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στην περιοχή της Σουρωτής. Οι εγκαταστάσεις του στεγάζουν Πινακοθήκη, Γλυπτοθήκη, Φυσικές δημοπρασίες και εκθέσεις συλλογών. Ο Οίκος αποτελεί το εφαλτήριο για μια σειρά από δραστηριότητες, όπως η διεθνής πλατφόρμα σύγχρονης γλυπτικής σε μάρμαρο Greek Marble Initiative και τα Συμπόσια της, ο χώρος σύγχρονης τέχνης Myrό Gallery στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, κ.α. Περισσότερες πληροφορίες: www.myroauctions.gr.


EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.