Wednesday, 31 May 2017

Myrό Gallery: Πρόσκληση ενδιαφέροντος κατάθεσης portfolio για εικαστικούς καλλιτέχνες

Τετάρτη 31 Μαΐου 2017 - Η Myrό Gallery ενόψει του προγραμματισμού της νέας εκθεσιακής περιόδου 2017 -'18 απευθύνει πρόσκληση ενδιαφέροντος προς εικαστικούς καλλιτέχνες για υποβολή portfolios με προθεσμία μέχρι την Κυριακή 25 Ιουνίου 2017 προκειμένου να εξετάσει το ενδεχόμενο εγκαινίασης νέων συνεργασιών με εικαστικούς καλλιτέχνες. Η παρούσα πρόσκληση απευθύνεται προς εικαστικούς καλλιτέχνες, και ιδιαίτερα, ζωγράφους & χαράκτες. Για να θεωρηθεί έγκυρη μία υποβολή πρότασης θα πρέπει να περιλαμβάνει:

(Α) Βιογραφικό (σε μορφή κειμένου,  στην Ελληνική ή την Αγγλική γλώσσα)
(Β) Συνοπτικό κείμενο που να παρουσιάζει τυχόν τεχνικές ιδιαιτερότητες, τεχνοτροπία, θεματολογία που σας απασχολεί, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του έργου σας
(Γ) Ευκρινείς υψηλής ανάλυσης φωτογραφίες (σε αρχεία φωτογραφίας jpg) 10 ή περισσότερων έργων σας της τρέχουσας δουλειάς σας
(Δ) Στοιχεία επικοινωνίας σας (οπωσδήποτε κινητό και email).


Το portfolio σας θα πρέπει να σταλεί με email στην διεύθυνση paris.kapralos@gmail.com, να αναγράφει στο θέμα "Υποβολή portfolio" και να περιλαμβάνει όλα τα παραπάνω για να θεωρηθεί έγκυρο. Τυχόν μεγάλα αρχεία που δεν είναι δυνατόν να επισυναφθούν στο email, μπορούν να αποτέλλονται μέσω κάποιας δωρεάν υπηρεσίας διακίνησης μεγάλων αρχείων όπως π.χ. το WeTranfer κ.α.

Θα απαντήσουμε με email σε κάθε υποβολή portfolio επιβεβαιώνοντας την λήψη του. Αν δεν λάβετε email επιβεβαίωσης εντός 3 ημερών από την αποστολή του email σας, σημαίνει ότι δεν το έχουμε λάβει. Για κάθε περεταίρω πληροφορία ή διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνείτε με τον κ. Πάρη Καπράλο, Διευθυντή του Τομέα Τέχνης Myrό Antiques House Group & Εικαστικό Επιμελητή της Myrό Gallery απευθείας στο κινητό του (0030)6948813460 ή αποστέλλωντας email στην διεύθυνση paris.kapralos@gmail.com.

Σχετικά με την Myrό Gallery
Η Myrό Gallery ανήκει στον όμιλο του Myrό Antiques House και είναι ο χώρος Σύγχρονης Τέχνης του ομίλου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Διευθύνεται από τον κ. Θάνο Λούδο, ενώ, υπεύθυνος για το πρόγραμμα των εκθέσεων της είναι ο Διευθυντής του τμήματος Τέχνης του Myrό Antiques House Group και Κύριος Επιμελητής της κ. Πάρης Καπράλος. Ο χώρος δίνει σε νέους ανερχόμενους Έλληνες δημιουργούς, ευνοεί συνεργατικά σχήματα μεταξύ καλλιτεχνών, παρουσιάζει πολλά projects και concept εκθέσεις, και παρουσιάζει συχνά εκθέσεις σύγχρονης γλυπτικής και σε συνεργασία με την Greek Marble Initiative. Η Myrό Gallery ιδρύθηκε από τον κ. Σταύρο Μυρωνίδη στο πλαίσιο των επενδυτικών δραστηριοτήτων του στον χώρο του Πολιτισμού και των εικαστικών τεχνών ( Myrό Antiques House, Greek Marble Initiative, κ.α.) τον Σεπτέμβριο του 2011. Περισσότερες πληροφορίες: www.myro.gr.

EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.