Be there! Συναυλία της Συμφωνικής Ορχήστρας Jazz Βορείου Ελλάδος στο Θέατρο Αυλαία

Τετάρτη 10 Μαΐου 2017 - Την Δευτέρα 22 Μαΐου η Συμφωνική Ορχήστρα Jazz του Ωδείου Βορείου Ελλάδος θα δώσει μια μοναδική συναυλία στον πολυχώρο τέχνης "Αυλαία" υπό την Καλλιτεχνική διεύθυνση και τις πρότυπες ενορχηστρώσεις του διακεκριμένου Αρχιμουσικού και Μαέστρου Μιχαήλ Χατζηαναστασίου και με σολίστ τον Πιανίστα Χρήστο Δίγκα και τον Γιώργο Σπυρόπουλο στο Βιολί. Οι φανατικοί αλλά και νέοι κοινωνοί του είδους θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν μια μαγευτική βραδιά, γεμάτη από μελωδίες και ακούσματα των πιο γνωστών Jazz έργων της παγκόσμιας δισκογραφίας.

Ώρα έναρξης: 21:00
Γενική είσοδος : 8 ευρώ

Λιγα λόγια για την Ορχήστρα
Ιδρυτής, Καλλιτεχνικός Δ/ντής και Α΄ Μαέστρος: Μιχάλης ΧατζηαναστασίουΗ Συμφωνική Ορχήστρα Jazz Βορείου Ελλάδος (S.O.N.G.Jazz) ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2013. Τελεί υπό την αιγίδα της Πολιτείας Πολιτισμού Θεσσαλονίκης και την ευγενική Χορηγία του Εκπαιδευτικού ομίλου «Ωδείο Βορείου Ελλάδος». Αριθμεί 45 μουσικούς από όλες τις οργανικές οικογένειες μιας κλασσικής συμφωνικής ορχήστρας συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής μπάντας και της 25μελούς χορωδίας η οποία συμπράττει κατά περίπτωση. Η S.O.N.G. Jazz μέχρις στιγμής έχει συμμετάσχει και συμπράξει σε συναυλίες και αφιερώματα ανάλογου περιεχομένου με την στήριξη και υπο την Αιγίδα των υπουργείων Παιδείας, Πολιτισμού, Μακεδονίας – Θράκης καθώς και του Δήμου Θεσσαλονίκης και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Στα επίτιμα μέλη της ανήκουν μερικά από τα πιο γνωστά ονόματα καλλιτεχνών του χώρου της Jazz όπως: Κώστας Αναστασιάδης (ντραμερ – κρουστός), Πέτρος Δραγούμης (Ηλ. και Ακ. Μπάσο), Θεόφιλος Σωτηριάδης ( Σαξ. Alto) και έχουν συμπράξει μαζί της ως σολίστ γνωστές προσωπικότητες από τον χώρο του έντεχνου και Jazz ρεπερτορίου όπως η Εύη Σιαμαντά, η Σία Κοσκινά, η Νίνα Λοτσάρη κ.α.Στόχος της ορχήστρας είναι η διάδοση και προώθηση αφενός του μουσικού θεωρητικού συστήματος και ρεπερτορίου της Jazz και αφετέρου η στήριξη και προώθηση νέων συνθετών και των έργων τους πάνω σε ανάλογες μουσικές φόρμες.

H Συμφωνική Ορχήστρα Jazz Βορείου Ελλάδος είναι η πρώτη και μοναδική στην Ελλάδα μιας και δεν υπάρχει προς το παρόν άλλη επίσημη Ορχήστρα που να πραγματεύεται το συγκεκριμένο μουσικό είδος σε συμφωνικό επίπεδο.

Για κρατήσεις εισιτηρίων παρακαλούμε καλέστε στο 2310 237700Ώρες Λειτουργίας: 10:30 π.μ. - 1:30 μ.μ., 5:30 μ.μ. - 9:00 μ.μ.Πλατεία ΧΑΝΘ,(πλευρά Τσιμισκή)T: 2310 237700

EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.