Wednesday, 4 January 2017

Be there! Το ΑΠΘ φιλοξενεί "Το Κρεσέντο της Ζωής"

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017 - Ο Σύλλογος Φίλων Α.με.Α ο Σωτήρ και η Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Ελλάδος (Σ.Ο.Ν.Ε.) νέοι μουσικοί από όλη την Ελλάδα, ενώνουν τις δυνάμεις τους και διοργανώνουν φιλανθρωπική συναυλία, υπό την διεύθυνση του Ευάγγελου Αραμπατζή. Το εντυπωσιακό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, με τίτλο "Το Κρεσέντο της Ζωής", αποτελεί ένα πλούσιο κράμα αγαπημένων ελληνικών και ξένων διαχρονικών ακουσμάτων, καθώς και ετερόκλητων μουσικών ειδών, που θα αναμειχθούν αρμονικά στη σκηνή της Αίθουσας Τελετών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Την Κυριακή 22 Ιανουαρίου Νέοι μουσικοί από όλη την Ελλάδα στη Θεσσαλονίκη δίνουν ένα ισχυρό και ελπιδοφόρο μήνυμα που θα ζεστάνει τις καρδιές όλων!

Προπώληση εισιτηρίων από τα γραφεία δημοσίων σχέσεων PR BIZZ Παγγαίου 4, Λαδάδικα Θεσ/νίκη. Τηλ: 2310590570 Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα.

Συμμετέχουν οι τραγουδιστές της ΣΟΝΕ:
Έλενα Τιτίρλα, Θάνος Παπαγεωργίου, Κική Τσαλίκη, Μιχαέλα Χαλκιά, Νικόλας Σαββίδης, Κώστας Ονησίλου, Παύλος Ιωάννου, Χρίστος Αγιοστρατίδης, Σέρτζιο Χαλεπόπουλος.

Στο πιάνο: ο Γιώργος Τζιαφέττας

Παρουσιάζει: ο Αλέξης Κωστάλας

Με την παρουσία του θα τιμήσει την εκδήλωση ο γνωστός ερμηνευτής Βασίλης Καρράς.

Στην πρεμιέρα της ΣΟΝΕ θα παρευρεθούν και θα τιμηθούν:

* Η Άννα Κορακάκη – Χρυσή Ολυμπιονίκης (2016), (για την τιμή και την προσφορά της στον Ελληνικό Πολιτισμό κατακτώντας την 1η θέση (2 μετάλλια) στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο 2016).
* Ο Ηλίας Ψινάκης – Δήμαρχος Μαραθώνα (για το Κοινωνικό και γενικότερα έργο του στον Δήμο Μαραθώνα).
* Η Βούλα Πατουλίδου – Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, πρώτη Ελληνίδα γυναίκα Χρυσή Ολυμπιονίκης (για την προσφορά της στον Πολιτισμό).

Επίσης θα παρευρεθούν εκπρόσωποι από την Πολιτειακή, Πολιτική και Στρατιωτική Ηγεσία της Χώρας.

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017 και ώρα 8 το βράδυ στην Αίθουσα Τελετών του Α.Π.Θ. Είσοδος: 10 €

EDITO | Ο ρόλος και η επίδραση του Εικαστικού Επιμελητή

Ο γράφων, ως επιμελητής της έκθεσης
του ζωγράφου Μιχάλη Τσίνογλου
στην Myrό Gallery, τον Οκτώβριο του 2016,
στην διάρκεια του στησίματος,
φωτογραφημένος από τον ίδιο τον καλλιτέχνη.
©Φωτογραφία: Μιχάλης Τσίνογλου,
All rights reserved, 2016.

Ο ρόλος του Επιμελητή και της εικαστικής επιμέλειας έχει παραμείνει σε ένα καθεστώς θολής αιώρησης στο κενό στην Ελλάδα σήμερα, με αποτέλεσμα πολλά να λέγονται, λίγα να γράφονται και σε πολλές ασυμφωνίες να οδηγούν. Συνεπώς σε αυτό το άρθρο θεωρώ άστοχο να ασχοληθώ με το τι είναι και τι δεν είναι Επιμέλεια -όπως άλλωστε θα ήταν εξίσου άστοχο να ασχοληθεί κάποιος με το τι είναι και τι δεν είναι Τέχνη. Θα ασχοληθώ με το τι μπορεί να κάνει ο Επιμελητής σήμερα και τι μπορεί να περιμένει καθένας από αυτόν στην Ελλάδα· διότι η αποτελεσματικότητα κάθε επαγγελματικής ενασχόλησης, δεν είναι διάφορη από τις δυνατότητες του ευρύτερου χώρου της  Τέχνης και την ωρίμανση του χρόνου που λαμβάνει χώρα η δραστηριότητα.

Ορισμένως, ο ρόλος της Επιμέλειας είναι να φροντίζει για μια ορθή πρόσληψη του συνόλου του εννοιολογικού περιεχομένου μιας έκθεσης αδιαχώριστα μαζί με τις αισθητικές επιλογές και τα επιδραστικά στοιχεία που επιλέγει για τα έργα του ο καλλιτέχνης απευθυνόμενος στο κοινό του, ειδικό ή/και γενικό. Ο  ρόλος της Επιμέλειας μιας σειράς έργων περιλαμβάνει την Έκθεση και Τεκμηρίωση τους με στόχο την καλύτερη πρόσληψη τους από το γενικότερο, και όχι μόνο το στενοκέφαλα εννοούμενο σαν  “φιλότεχνο” κοινό. Σε αυτό το σημείο ο ρόλος του Επιμελητή είναι καίριος, καθώς ουσιαστικά χτίζει γέφυρες και εισάγει στην ουσία του έργου του καλλιτέχνη και των έργων που αποτελούν την Έκθεση τους θεατές του με το Επιμελητικό Κείμενο. Πέραν του Επιμελητικού Κειμένου,  σημαντική θεωρείται η Επιλογή Έργων που θα εκτεθούν και η Χωροθεσία των έργων Τέχνης στον δεδομένο χώρο της έκθεσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις το ύφος ή/και το περιεχόμενο έργων που έχουν παραχθεί την ίδια χρονική περίοδο δεν εντάσσονται αρμονικά σε μια σειρά έργων που δημιουργήθηκε την ίδια περίοδο, συνεπώς η έκθεση τους τείνει να αποπροσανατολίζει ή να αντιτίθεται στο “σώμα” της σειράς, οπότε η συνέκθεση με τα υπόλοιπα έργα κρίνεται από την Επιμελητή ότι θα συμβάλλει αρνητικά στην πρόσληψη των έργων του καλλιτέχνη· τότε τα συγκεκριμένα έργα αποβάλλονται από την ύλη της έκθεσης. Ακολουθεί η Χωροθεσία των έργων τέχνης. Στον αντίποδα, ο καλλιτέχνης βρίσκεται συχνά σε μειονεκτική θέση ως προς την χωροθέτηση της έκθεσης του για ψυχολογικούς λόγους που σχετίζονται με αυτό που ξέρει για τα έργα έναντι της πρόσληψης τους από έναν λιγότερο διαμεσολαβημένο θεατή. Επιπρόσθετα θεωρείται σημαντικό αφενός να περιοριστεί η “συνομιλία” των έργων με δομικά στοιχεία του χώρου, αφετέρου η παρουσίαση τους να είναι ισορροπημένη, και, συχνά, να εκφέρεται αρμονικά ως προς  την θέαση του.


Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ