Wednesday, 4 January 2017

Be there! Το ΑΠΘ φιλοξενεί "Το Κρεσέντο της Ζωής"

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2017 - Ο Σύλλογος Φίλων Α.με.Α ο Σωτήρ και η Συμφωνική Ορχήστρα Νέων Ελλάδος (Σ.Ο.Ν.Ε.) νέοι μουσικοί από όλη την Ελλάδα, ενώνουν τις δυνάμεις τους και διοργανώνουν φιλανθρωπική συναυλία, υπό την διεύθυνση του Ευάγγελου Αραμπατζή. Το εντυπωσιακό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, με τίτλο "Το Κρεσέντο της Ζωής", αποτελεί ένα πλούσιο κράμα αγαπημένων ελληνικών και ξένων διαχρονικών ακουσμάτων, καθώς και ετερόκλητων μουσικών ειδών, που θα αναμειχθούν αρμονικά στη σκηνή της Αίθουσας Τελετών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Την Κυριακή 22 Ιανουαρίου Νέοι μουσικοί από όλη την Ελλάδα στη Θεσσαλονίκη δίνουν ένα ισχυρό και ελπιδοφόρο μήνυμα που θα ζεστάνει τις καρδιές όλων!

Προπώληση εισιτηρίων από τα γραφεία δημοσίων σχέσεων PR BIZZ Παγγαίου 4, Λαδάδικα Θεσ/νίκη. Τηλ: 2310590570 Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10 το πρωί έως τις 5 το απόγευμα.

Συμμετέχουν οι τραγουδιστές της ΣΟΝΕ:
Έλενα Τιτίρλα, Θάνος Παπαγεωργίου, Κική Τσαλίκη, Μιχαέλα Χαλκιά, Νικόλας Σαββίδης, Κώστας Ονησίλου, Παύλος Ιωάννου, Χρίστος Αγιοστρατίδης, Σέρτζιο Χαλεπόπουλος.

Στο πιάνο: ο Γιώργος Τζιαφέττας

Παρουσιάζει: ο Αλέξης Κωστάλας

Με την παρουσία του θα τιμήσει την εκδήλωση ο γνωστός ερμηνευτής Βασίλης Καρράς.

Στην πρεμιέρα της ΣΟΝΕ θα παρευρεθούν και θα τιμηθούν:

* Η Άννα Κορακάκη – Χρυσή Ολυμπιονίκης (2016), (για την τιμή και την προσφορά της στον Ελληνικό Πολιτισμό κατακτώντας την 1η θέση (2 μετάλλια) στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο 2016).
* Ο Ηλίας Ψινάκης – Δήμαρχος Μαραθώνα (για το Κοινωνικό και γενικότερα έργο του στον Δήμο Μαραθώνα).
* Η Βούλα Πατουλίδου – Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης, πρώτη Ελληνίδα γυναίκα Χρυσή Ολυμπιονίκης (για την προσφορά της στον Πολιτισμό).

Επίσης θα παρευρεθούν εκπρόσωποι από την Πολιτειακή, Πολιτική και Στρατιωτική Ηγεσία της Χώρας.

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017 και ώρα 8 το βράδυ στην Αίθουσα Τελετών του Α.Π.Θ. Είσοδος: 10 €

EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.