Saturday, 14 January 2017

A 1935 Aston Martin Ulster 'CML 719' in auction



Saturday, January 14, 2017 - The Grand Palais is to host 101 years of motoring history at  Bonhams opening European sale on 9 February 2017. The 1935 Aston Martin Ulster 'CML 719' will be the star lot representing the best of British motoring. The dazzling Grand Palais will once play host Bonhams Grande Marques du Monde sale on 9th February. With lots ranging from the veteran 1900 Benz Ideal 4.5 HP to a brace of modern Bentleys, the sale spans over a century of the finest motor cars from all over the world. Representing the best of British motoring is the star lot, a 1935 Aston Martin Ulster. 'CML 719' was one of the 7 Ulster works cars – this one driven by C.T Thomas and M. Kenyon at the 1935 Le Mans 24H – and came fifth in its class. With such provenance, it is unsurprisingly eligible for many prestigious events and concours, and recently participated in the 2004 Mille Miglia. Another British great comes in the form of a 1957 Bentley S1 Continental Drophead Coupe, first owned by the Greek shipping magnate George Embiricos. One of only 31 left-hand drive drophead coupés, this elegant motor car has had only three former owners who managed a mere 98,382 miles between them. Rallying was never the same again after the 1985 Audi Sport Quattro burst on to the scene – it is the 4WD car which irrevocably altered the motoring world. This example is one of only 164 built for road use, and with an estimate of €330,000-400,000, this is a chance to own a genuine piece of motoring history. Another sports car to be offered is the 1923 Bugatti Type 27 Brescia Torpedo, which was delivered new to France. It is a delightful example and retains its original coachwork, likely by Lavocat et Marsaud. Widely documented by Bugatti historians, it is estimated at €380,000-540,000. An equally elegant Italian offering is the 1934 Alfa Romeo 6C 2300 Pescara spider is an outstanding recreation of a lost Zagato design, fully certified by Zagato. With matching numbers and chassis, this car is eligible for Mille Miglia and estimated at €550,000-750,000. Arguably the world's first supercar, the 1955 Mercedes 300SL Gullwing is nothing short of iconic. With matching colors and numbers, this truly beautiful car is estimated at €1,100,000 – 1,300,000. Find out more HERE.

EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.