Thursday, 3 November 2016

Τέχνη & Διακοσμητικό Αντικείμενο για όλους από το Myrό Antiques House τον Νοέμβριο

Έργα τέχνης, συλλογές, διακοσμητικά και δώρα
από 50 ευρώ σε ειδική εκδήλωση
 του γνωστού Δημοπρατικού Οίκου  της Θεσσαλονίκης
στις 20 Νοεμβρίου, με δυνατότητα απόκτησης και
εξ αποστάσεως από οποιαδήποτε γωνιά της Ελλάδας


Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2016 - Ο οίκος δημοπρασιών Myrό Antiques House σας προσκαλεί σε μια δημοπρασία έξω από τα συνηθισμένα την Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016 στις 11.30 (εγγραφές) και το σφυρί θα πέσει στις 12.00 το μεσημέρι.  Τα 100 περίπου αντικείμενα και έργα τέχνης βρίσκονται ήδη σε έκθεση στο κεντρικό κτίριο του Οίκου. Ο οίκος βρίσκεται στο 2ο χιλιόμετρο του δρόμου Σουρωτής – Αγίου Αντωνίου, στο οροπέδιο, και προσφέρει ένα περιβάλλον ιδιαίτερης φυσικής ομορφιάς. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στο Πάρκο Γλυπτικής της Greek Marble Initiative που φιλοξενείται στις εγκαταστάσεις.

Η πρωτοτυπία της συγκεκριμένης δράσης έγκειται στο γεγονός ότι τα δημοπρατούμενα αντικείμενα και σύνολα αντικειμένων (Lots) προβάλλονται στον ηλεκτρονικό κατάλογο με μόνο με φωτογραφίες υψηλής πιστότητας, και κατά τα  άλλα φέρουν μονάχα την τιμή εκκίνησης τους και τον διακριτικό τους αριθμό, χωρίς περεταίρω περιγραφή. Επαφίεται στις γνώσεις του συμμετέχοντα να αντιληφθεί ποια από τα αντικείμενα, έργα τέχνης, κλπ., είναι απλά όμορφα ή ενδιαφέροντα διακοσμητικά ή πραγματικές αντίκες, συλλεκτικά είδη ή/και σημαντικά έργα τέχνης γνωστών δημιουργών.

Όλα τα αντικείμενα έχουν τιμή εκκίνησης 50 ευρώ. Αρκετά από τα αντικείμενα έχουν  πολλαπλάσια εμπορική αξία. Δείτε τα όλα στην διεύθυνση  www.myroauctions.gr.




Όλα τα Lots  έχουν μία φόρμα MAKE OFFER, μέσω της οποίας ο οίκος θα δεχτεί προσφορές εφόσον ο ενδιαφερόμενος δεν μπορεί να παρεβρεθεί και να “χτυπήσει” κάποιο αντικείμενο (οι κανόνες που διέπουν αυτήν την δυνατότητα περιγράφονται παρακάτω, στην ομώνυμη ενότητα).  Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν και από κοντά τα αντικείμενα της δημοπρασίας καθημερινά, και τα Σαββατοκύριακα 11.00 – 17.00, κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού (6948813460, 6971890212). Την ημέρα της δημοπρασίας η έκθεση θα είναι ανοικτή 2 ώρες πριν την εκκίνηση της δημοπρασίας και, εξειδικευμένοι σε διαφορετικές κατηγορίες αντικειμένων συνεργάτες του Οίκου θα είναι στην διάθεση του κοινού για να απαντήσουν σε κάθε ερώτηση σχετική με τα αντικείμενα.

Η δυνατότητα  MAKE OFFER
Ο χρήστης μπορεί πλέον να επιλέξει την λειτουργία “MAKE OFFER” μέσω της οποίας στέλνει στον Οίκο δημοπρασιών ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα με τα στοιχεία του και το ανώτερο ποσό που είναι διατεθειμένος να δώσει για το συγκεκριμένο Lot, δηλαδή να καταθέσει μια προσφορά. Σημειώνεται ότι η λειτουργία δεν προσφέρει την δυνατότητα στον χρήστη της να παρακολουθεί on line την δημοπρασία ή να συνεχίσει να χτυπά σε πραγματικό χρόνο. Η δυνατότητα “MAKE OFFER” απλά δίνει την ευκαιρία σε ανθρώπους που δεν μπορούν να παρευρίσκονται την ώρα και τη μέρα της δημοπρασίας στην έδρα του Myro Antiques House κατά την διεξαγωγή της, να δώσουν την ανώτερη προσφορά τους για κάθε αντικείμενο.
Το ποσό αυτό θα πρέπει να είναι μεγαλύτερο ή ίσο με την τιμή εκκίνησης του εκάστοτε Lot .
Κατά την διάρκεια της δημοπρασίας:
α. Αν η τιμή του Lot δεν φτάσει το ποσό της προσφοράς, ο πελάτης που έκανε την προσφορά κατοχυρώνει το Lot στην τιμή του τελευταίου χτυπήματος συν ένα.
β. Αν η τιμή του Lot ξεπεράσει το ποσό της προσφοράς, ο πελάτης χάνει το Lot.
γ. Αν η τιμή του Lot είναι ίση με το ποσό της προσφοράς, προτεραιότητα έχει ο πελάτης που βρίσκεται μέσα στην αίθουσα.
Την φόρμα “MAKE OFFER” θα την βρείτε για κάθε αντικείμενο της δημοπρασίας, κάτω από την αναλυτική περιγραφή του αντικειμένου.

Διαδικαστικά της δημοπρασίας
Την ημέρα της δημοπρασίας οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν απαραίτητα μαζί τους την αστυνομική ταυτότητα τους, να έρθουν στον χώρο της δημοπρασίας τουλάχιστον μισή ώρα νωρίτερα για να εγγραφούν, ενώ, ό,τι αγοράσουν μπορούν να το πληρώσουν και να το πάρουν ακόμη και επιτόπου, ή, εναλλακτικά να το παραλάβουν μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα αντικείμενα της δημοπρασίας βρίσκονται στον χώρο της δημοπρασίας ένα μήνα νωρίτερα, ώστε παρέχεται η δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να τα εξετάσουν από κοντά.Εξάλλου, αν έχετε αντικείμενα που σκέπτεστε να τα διαθέσετε σε κάποια από τις δημοπρασίες μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κ. Σταύρο Μυρωνίδη (myro.antiques.house@gmail.com ή καλώντας στο 6971890212).

Η είσοδος στην δημοπρασία και στην έκθεση είναι ελεύθερη για όλους, .

Σχετικά με τον Οίκο
Ο Οίκος Δημοπρασιών Myrό  Antiques House προσπαθεί μέσα από τις Δημοπρασίες και τα events που οργανώνει, να εδραιώσει και στην Βόρεια Ελλάδα τον θεσμό της Δημοπρασίας, όπως αυτή εννοείται και πραγματοποιείται σε χώρες του εξωτερικού, αλλά και ως απάντηση στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής. Η εταιρεία ηγείται ενός συνόλου δραστηριοτήτων ανάπτυξης, παραγωγής και προβολής ποιοτικής σύγχρονης τέχνης  (μέσω της Myrό Gallery, της πλατφόρμας γλυπτικής Greek Marble Initiative και Διεθνών Συμποσίων που φιλοξενεί και διοργανώνει) και να αναδείξει την Ελλάδα διεθνώς μέσω δραστηριοτήτων Real Estate που περιλαμβάνουν την την δημιουργία ειδικής πλατφόρμας για την διάθεση διακεκριμένων ακινήτων και νησιών από ιδιώτες. Ο Οίκος βρίσκεται στο 2ο χιλιόμετρο του δρόμου Σουρωτής – Αγίου Αντωνίου, στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης. Οδηγίες για να έρθετε και κάθε πληροφορία: www.myroauctions.gr.

EDITO | Ο ρόλος και η επίδραση του Εικαστικού Επιμελητή

Ο γράφων, ως επιμελητής της έκθεσης
του ζωγράφου Μιχάλη Τσίνογλου
στην Myrό Gallery, τον Οκτώβριο του 2016,
στην διάρκεια του στησίματος,
φωτογραφημένος από τον ίδιο τον καλλιτέχνη.
©Φωτογραφία: Μιχάλης Τσίνογλου,
All rights reserved, 2016.

Ο ρόλος του Επιμελητή και της εικαστικής επιμέλειας έχει παραμείνει σε ένα καθεστώς θολής αιώρησης στο κενό στην Ελλάδα σήμερα, με αποτέλεσμα πολλά να λέγονται, λίγα να γράφονται και σε πολλές ασυμφωνίες να οδηγούν. Συνεπώς σε αυτό το άρθρο θεωρώ άστοχο να ασχοληθώ με το τι είναι και τι δεν είναι Επιμέλεια -όπως άλλωστε θα ήταν εξίσου άστοχο να ασχοληθεί κάποιος με το τι είναι και τι δεν είναι Τέχνη. Θα ασχοληθώ με το τι μπορεί να κάνει ο Επιμελητής σήμερα και τι μπορεί να περιμένει καθένας από αυτόν στην Ελλάδα· διότι η αποτελεσματικότητα κάθε επαγγελματικής ενασχόλησης, δεν είναι διάφορη από τις δυνατότητες του ευρύτερου χώρου της  Τέχνης και την ωρίμανση του χρόνου που λαμβάνει χώρα η δραστηριότητα.

Ορισμένως, ο ρόλος της Επιμέλειας είναι να φροντίζει για μια ορθή πρόσληψη του συνόλου του εννοιολογικού περιεχομένου μιας έκθεσης αδιαχώριστα μαζί με τις αισθητικές επιλογές και τα επιδραστικά στοιχεία που επιλέγει για τα έργα του ο καλλιτέχνης απευθυνόμενος στο κοινό του, ειδικό ή/και γενικό. Ο  ρόλος της Επιμέλειας μιας σειράς έργων περιλαμβάνει την Έκθεση και Τεκμηρίωση τους με στόχο την καλύτερη πρόσληψη τους από το γενικότερο, και όχι μόνο το στενοκέφαλα εννοούμενο σαν  “φιλότεχνο” κοινό. Σε αυτό το σημείο ο ρόλος του Επιμελητή είναι καίριος, καθώς ουσιαστικά χτίζει γέφυρες και εισάγει στην ουσία του έργου του καλλιτέχνη και των έργων που αποτελούν την Έκθεση τους θεατές του με το Επιμελητικό Κείμενο. Πέραν του Επιμελητικού Κειμένου,  σημαντική θεωρείται η Επιλογή Έργων που θα εκτεθούν και η Χωροθεσία των έργων Τέχνης στον δεδομένο χώρο της έκθεσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις το ύφος ή/και το περιεχόμενο έργων που έχουν παραχθεί την ίδια χρονική περίοδο δεν εντάσσονται αρμονικά σε μια σειρά έργων που δημιουργήθηκε την ίδια περίοδο, συνεπώς η έκθεση τους τείνει να αποπροσανατολίζει ή να αντιτίθεται στο “σώμα” της σειράς, οπότε η συνέκθεση με τα υπόλοιπα έργα κρίνεται από την Επιμελητή ότι θα συμβάλλει αρνητικά στην πρόσληψη των έργων του καλλιτέχνη· τότε τα συγκεκριμένα έργα αποβάλλονται από την ύλη της έκθεσης. Ακολουθεί η Χωροθεσία των έργων τέχνης. Στον αντίποδα, ο καλλιτέχνης βρίσκεται συχνά σε μειονεκτική θέση ως προς την χωροθέτηση της έκθεσης του για ψυχολογικούς λόγους που σχετίζονται με αυτό που ξέρει για τα έργα έναντι της πρόσληψης τους από έναν λιγότερο διαμεσολαβημένο θεατή. Επιπρόσθετα θεωρείται σημαντικό αφενός να περιοριστεί η “συνομιλία” των έργων με δομικά στοιχεία του χώρου, αφετέρου η παρουσίαση τους να είναι ισορροπημένη, και, συχνά, να εκφέρεται αρμονικά ως προς  την θέαση του.


Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ