Wednesday, 7 September 2016

Open Dance Festival 2016 στην Θεσσαλονίκη (πλήρες πρόγραμμα εκδηλώσεων)

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016 - Τρείς δάσκαλοι χορού , ο Βασίλης Γούλκας δάσκαλος παραδοσιακών χορών, ο Γιάννης Ασμάνης δάσκαλος Salsa-Rueda de casino και ο Μανώλης Μανελίδης δάσκαλος Tango και Latin, με αγάπη και πάθος για την δουλειά τους, συμπράτουν για πρώτη φορά για να προσφέρουν στο κοινό της Θεσσαλονίκης μια μοναδική χορευτική εμπειρία, ενα 4ήμερο πάρτυ ανοιχτό σε όλους όσους θέλουν να εκπαιδευτούν σε νέα είδη χορού ή ακόμα και να κάνουν τα πρώτα χορευτικά τους βήματα στον αγαπημένο τους ρυθμό.  Η ιδέα του ODF πρόεκυψε από την μεγάλη απήχηση που είχαν τα διάφορα χορευτικά δρώμενα τα τελευταία χρόνια στην πόλη μας και πίστευουμε ότι θα αποτελέσει ένα νέο, ζωντανό και δυναμικό πολιτιστικο θεσμό που όχι μόνο θα ενώσει τον κόσμο του χορού αλλά θα αποτελέσει και πόλο έλξης για νέους φίλους που θέλουν να ζήσουν την χαρά που προσφέρει αυτή η τέχνη. Παρακάτω παραθέτουμε το πρόγραμμα των σεμιναρίων και των βραδιών που θα πραγματοποιηθούν κατα την διάρκεια του Φεστιβάλ. Δείτε το πλήρες πρόγραμμα.



#ΠΕΜΠΤΗ 03/11:

#Seminars:

18:00-19:00 ZUMBA - Charis Agtzidis.
19:00-20:00 SALSA - Lysandros Katsifarakis.
20:00-21:00 RUEDA DE CASINO - Giannis Asmanis.
21:00-22:00 AFROBEATS - Ioanna KyeKye Karapa.

#Party & Shows:
#Music #dj Sadia
22:00-02:00 FIESTA DE LA ALEGRIA @ GRAND OPENING

#ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 04/11:

#Seminars:

18:00-19:00 KIZOMBA - JJK John & Joan.
19:00-20:00 TANGO - Manolis Manelidis.
20:00-21:00 BLUES - Dora Aradi.
21:00-22:00 RUMBA - Stas Galtzidis.

#Party & Shows:
#Music #dj Sadia
22:00-02:00 NOCHE LATINA ROMANTICA

#ΣΑΒΒΑΤΟ 05/11:

#Seminars:

18:00-19:00 TWERK / С-Walk - Yota Poulidou.
19:00-20:00 HIP-HOP - Kip Jeffrey Nick.
20:00-21:00 WAACK - Maria Molari.
21:00-22:00 REGGAETON - Kelly Isaakidou.

#Party & Shows:
#Music #dj Sadia
22:00-02:00 VIBRANT VIBES NIGHT

#ΚΥΡΙΑΚΗ 06/11:

#Seminars:

18:00-20:00 ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ - Περικλής Διαμαντής.
20:00-21:00 ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ - Περικλής Διαμαντής.

#Party Live & Shows:

21:00-02:00 TRADITIONAL GREEK NIGHT WITH LIVE ORQUESTRA & CLOSING FESTIVAL

Η Είσοδος για τα σεμινάρια και για το πάρτυ την ημέρα είναι 3ευρώ.

EDITO | Ο ρόλος και η επίδραση του Εικαστικού Επιμελητή

Ο γράφων, ως επιμελητής της έκθεσης
του ζωγράφου Μιχάλη Τσίνογλου
στην Myrό Gallery, τον Οκτώβριο του 2016,
στην διάρκεια του στησίματος,
φωτογραφημένος από τον ίδιο τον καλλιτέχνη.
©Φωτογραφία: Μιχάλης Τσίνογλου,
All rights reserved, 2016.

Ο ρόλος του Επιμελητή και της εικαστικής επιμέλειας έχει παραμείνει σε ένα καθεστώς θολής αιώρησης στο κενό στην Ελλάδα σήμερα, με αποτέλεσμα πολλά να λέγονται, λίγα να γράφονται και σε πολλές ασυμφωνίες να οδηγούν. Συνεπώς σε αυτό το άρθρο θεωρώ άστοχο να ασχοληθώ με το τι είναι και τι δεν είναι Επιμέλεια -όπως άλλωστε θα ήταν εξίσου άστοχο να ασχοληθεί κάποιος με το τι είναι και τι δεν είναι Τέχνη. Θα ασχοληθώ με το τι μπορεί να κάνει ο Επιμελητής σήμερα και τι μπορεί να περιμένει καθένας από αυτόν στην Ελλάδα· διότι η αποτελεσματικότητα κάθε επαγγελματικής ενασχόλησης, δεν είναι διάφορη από τις δυνατότητες του ευρύτερου χώρου της  Τέχνης και την ωρίμανση του χρόνου που λαμβάνει χώρα η δραστηριότητα.

Ορισμένως, ο ρόλος της Επιμέλειας είναι να φροντίζει για μια ορθή πρόσληψη του συνόλου του εννοιολογικού περιεχομένου μιας έκθεσης αδιαχώριστα μαζί με τις αισθητικές επιλογές και τα επιδραστικά στοιχεία που επιλέγει για τα έργα του ο καλλιτέχνης απευθυνόμενος στο κοινό του, ειδικό ή/και γενικό. Ο  ρόλος της Επιμέλειας μιας σειράς έργων περιλαμβάνει την Έκθεση και Τεκμηρίωση τους με στόχο την καλύτερη πρόσληψη τους από το γενικότερο, και όχι μόνο το στενοκέφαλα εννοούμενο σαν  “φιλότεχνο” κοινό. Σε αυτό το σημείο ο ρόλος του Επιμελητή είναι καίριος, καθώς ουσιαστικά χτίζει γέφυρες και εισάγει στην ουσία του έργου του καλλιτέχνη και των έργων που αποτελούν την Έκθεση τους θεατές του με το Επιμελητικό Κείμενο. Πέραν του Επιμελητικού Κειμένου,  σημαντική θεωρείται η Επιλογή Έργων που θα εκτεθούν και η Χωροθεσία των έργων Τέχνης στον δεδομένο χώρο της έκθεσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις το ύφος ή/και το περιεχόμενο έργων που έχουν παραχθεί την ίδια χρονική περίοδο δεν εντάσσονται αρμονικά σε μια σειρά έργων που δημιουργήθηκε την ίδια περίοδο, συνεπώς η έκθεση τους τείνει να αποπροσανατολίζει ή να αντιτίθεται στο “σώμα” της σειράς, οπότε η συνέκθεση με τα υπόλοιπα έργα κρίνεται από την Επιμελητή ότι θα συμβάλλει αρνητικά στην πρόσληψη των έργων του καλλιτέχνη· τότε τα συγκεκριμένα έργα αποβάλλονται από την ύλη της έκθεσης. Ακολουθεί η Χωροθεσία των έργων τέχνης. Στον αντίποδα, ο καλλιτέχνης βρίσκεται συχνά σε μειονεκτική θέση ως προς την χωροθέτηση της έκθεσης του για ψυχολογικούς λόγους που σχετίζονται με αυτό που ξέρει για τα έργα έναντι της πρόσληψης τους από έναν λιγότερο διαμεσολαβημένο θεατή. Επιπρόσθετα θεωρείται σημαντικό αφενός να περιοριστεί η “συνομιλία” των έργων με δομικά στοιχεία του χώρου, αφετέρου η παρουσίαση τους να είναι ισορροπημένη, και, συχνά, να εκφέρεται αρμονικά ως προς  την θέαση του.


Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ