Wednesday, 21 September 2016

Η Myrό Gallery παρουσιάζει τον Μιχάλη Τσίνογλου

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016 - Η Myrό Gallery βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας προσκαλέσει να παρεβρεθείτε στα εγκαίνια της ατομικής έκθεσης ζωγραφικής του Μιχάλη Τσίνογλου στην Κεντρική Αίθουσα  της. H έκθεση θα εγκαινιαστεί την Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016 στις 20.00 και θα διαρκέσει έναν μήνα.

"Ο ζωγράφος άντλησε την έμπνευση του  για την σειρά έργων που θα εκτεθούν από τις εμπειρίες του ως εθελοντής σε  κέντρο περίθαλψης παιδιών και ενηλίκων με ειδικές ανάγκες (αυτισμό, σχιζοφρένεια, επιληψία, τετραπληγία, κ.α.), μία περίοδος που τον επηρέασε βαθιά. Μελέτησε τα πρόσωπα των ανθρώπων που τον περιέβαλαν και ιδίως εστιάστηκε κυρίως στις αδιαμεσολάβητες εκφράσεις των παιδιών που δεν ένιωθαν την ανάγκη να φορούν το προσωπείο της καθημερινότητας της κοινωνίας των ενηλίκων.  Το έργο του Μιχάλη Τσίνογλου, τόσο τεχνικά όσο και σε επίπεδο έμπνευσης είναι άρτιο σε έναν βαθμό που συνήθως συναντούμε σε πολύ έμπειρους και εμπνευσμένους εικαστικούς δημιουργούς. Προτείνουμε στο φιλότεχνο κοινό, πιστεύω, έναν πραγματικά σημαντικό και φερέλπιδα νέο Έλληνα καλλιτέχνη", επισήμανε ο Επιμελητής της έκθεσης Πάρης Καπράλος.

Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι το Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016, και θα είναι ανοικτή -με ελεύθερη είσοδο για το κοινό- Πέμπτη, Παρασκευή 11.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00 και το Σάββατο 11.00 - 15.00.

Σύντομο Βιογραφικό
Ο Μιχάλης Τσίνογλου γεννήθηκε το 1986 Χαλκιδική, και αποφοίτησε το 2012 από την Σχολή Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης. Στην διάρκεια των σπουδών του, εκτός από την ζωγραφική, ασχολήθηκε με Χαρακτική και Φωτογραφία.

EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.