Wednesday, 14 September 2016

Πρόσκληση ενδιαφέροντος προς εικαστικούς από τον Οίκο Δημοπρασιών Myrό Antiques House

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016 - Το τμήμα Τέχνης του Οίκου Δημοπρασιών μας Myrό Antiques House απευθύνει πρόσκληση ενδιαφέροντος προς εικαστικούς δημιουργούς για επιλογή έργων του που θα επιλεγούν για διάθεση μέσω των δημοπρασιών μας στο φιλότεχνο κοινό. Η πρωτοβουλία μας έχει στόχο τόσο την οικονομική στήριξη των εικαστικών καλλιτεχνών της χώρας εν μέσω της δύσκολης παρούσας συγκυρίας όσο και την προώθηση του έργου τους στο ευρύτερο δημοπρατικό κοινό.

Στο πλαίσιο της πρόσκλησης ενδιαφέροντος ο Οίκος μας ζητά από κάθε ενδιαφερόμενο να μας υποβάλλει στην διεύθυνση myro.thessaloniki@gmail.com με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείο που θα φέρει τίτλο “Ενδιαφέρον Συμμετοχής σε Δημοπρασία” τα ακόλουθα:


  • 3 – 10 έργα σε φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης σε αρχεία μορφής JPG
  • Αρχείο κειμένου με σημείωμα διαστάσεων και υλικοτεχνική περιγραφή των έργων
  • Πλήρες επικαιροποιημένο βιογραφικό σε μορφή κειμένου στην Ελληνική Γλώσσα
  • Στοιχεία άμεσης επικοινωνίας (απαραίτητα email και κινητό τηλέφωνο)


Τα έργα που θα αποσταλούν θα πρέπει να είναι διαθέσιμα σε πρώτη ζήτηση. Υποβολές που δεν θα περιλαμβάνουν κάποιο από τα παραπάνω ζητούμενα δεν θα εξετάζονται. Επίσης αποκλείονται υποβολές online portfolios, websites, facebook pages κλπ.

Προθεσμία Υποβολής: έως τις 15 Οκτωβρίου 2016.

Για κάθε πληροφορία ή διευκρίνιση σχετικά με αυτή την πρόσκληση μπορείτε να επικοινωνείτε με τον Διευθυντή του Τομέα Τέχνης του Οίκου μας κ. Πάρη Καπράλο (τηλ. 6948813460, myro.thessaloniki@gmail.com).

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην διεύθυνση www.myroauctions.gr/portfolio-review/

Σχετικά με τον Οίκο
Ο Οίκος Δημοπρασιών Myrό  Antiques House προσπαθεί μέσα από τις Δημοπρασίες και τα events που οργανώνει, να εδραιώσει και στην Βόρεια Ελλάδα τον θεσμό της Δημοπρασίας, όπως αυτή εννοείται και πραγματοποιείται σε χώρες του εξωτερικού, αλλά και ως απάντηση στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής. Η εταιρεία ηγείται ενός συνόλου δραστηριοτήτων ανάπτυξης, παραγωγής και προβολής ποιοτικής σύγχρονης τέχνης  (μέσω της Myrό Gallery, της πλατφόρμας γλυπτικής Greek Marble Initiative και Διεθνών Συμποσίων που φιλοξενεί και διοργανώνει) και να αναδείξει την Ελλάδα διεθνώς μέσω δραστηριοτήτων Real Estate που περιλαμβάνουν την την δημιουργία ειδικής πλατφόρμας για την διάθεση διακεκριμένων ακινήτων και νησιών από ιδιώτες. Ο Οίκος βρίσκεται στο 2ο χιλιόμετρο του δρόμου Σουρωτής – Αγίου Αντωνίου, στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης. Οδηγίες για να έρθετε και κάθε πληροφορία: www.myroauctions.gr

EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.