Sunday, 3 July 2016

Έκθεση των έργων "Eternal Wisdom" του Γιάννη Καμίνη στο Hyatt Regency Thessaloniki

Κυριακή 3 Ιουλίου 2016 - Το  Myrό Antiques House έχει την τιμή να παρουσιάζει την σειρά έργων “Eternal Wisdom” του γνωστού ζωγράφου Γιάννη Καμίνη στον χώρο Lobby Corridor Area του Hyatt Regency Thessaloniki, και σας προσκαλεί στα εγκαίνια του, την Πέμπτη 14 Ιουλίου στις 20:30.

Ο καλλιτέχνης μετά τις εκθέσεις στη Νέα Υόρκη στην αρχή της χρονιάς, θα παρουσιάσει τα τελευταία του έργα στο χώρο του Lobby Corridor Area στο ξενοδοχείο Ηyatt Regency της Θεσσαλονίκης όπου εκτίθενται έξι έργα της γνωστής σειράς του “Eternal Wisdom”. O ίδιος θα μιλήσει στην διάρκεια των εγκαινίων για τον τρόπο που δημιουργεί τους πίνακές του μεταβαίνοντας σε άλλο επίπεδο συνείδησης. Ο Γιάννης Καμίνης εστιάζει στις ιδέες, τα σημεία, τις έννοιες, τα πρόσωπα, τις αισθήσεις και τις δονήσεις. Επιλέγει τα χρώματα και δημιουργεί τα έργα όπως ο ίδιος λέει ως ο εκφραστής «αυτού που δεν μπορεί να ειπωθεί, αλλά είναι υπαρκτό για όλους». Οι παραστάσεις στους πίνακές του αναπτύσσουν εικόνες μέσα από το συλλογικό ασυνείδητο, τα αρχέτυπα και τα σύμβολα που έχουν νόημα για τον κάθε άνθρωπο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της συνεργασίας του καλλιτέχνη με το Myrό Antiques House ο Γιάννης Καμίνης προσφέρει την ευκαιρία προς τους φίλους του Οίκου να αποκτήσουν την τριλογία έργων του "Prudence", την οποία διαθέτει μέσω της 50ης Εορταστικής Δημοπρασίας του Οίκου, που θα λάβει χώρα στο Hyatt Regency Thessaloniki την Τετάρτη 20 Ιουλίου στις 20.00.

Τα εγκαίνια θα ντύσουν μουσικά ενόψει της εορτής για τη Γαλλική επανάσταση με την κλασσική σονάτα Francis Poulenc με πιάνο για 4 χέρια  ο Νίκος Ζαφράνας και η Ρένα Μαύρου. Στη συνέχεια το μουσικό πρόγραμμα θα συνεχιστεί με τραγούδι και πιάνο από τον Απόστολο Λάσχο.

Η έκθεση θα διαρκέσει από τις 10 Ιουλίου μέχρι τις 10 Αυγούστου. Τα έργα θα διατίθενται στους ενδιαφερόμενους με ευθύνη του Myrό Antiques House, από τον κ. Σταύρο Μυρωνίδη (για συναντήσεις παρακαλώ καλέστε στο 6971890212). Επικοινωνήστε για συνάντηση/ξενάγηση.



Σύντομα Βιογραφικά
Γιάννης Καμίνης
Ο ζωγράφος Γιάννης Καμίνης  γεννήθηκε στον Πειραιά. Σπούδασε Communication, Culture and Media στο Coventry University και στη συνέχεια Marketing Communications στο University of Westminster στο Λονδίνο. Για 20 χρόνια εργάζεται ως σύμβουλος επικοινωνίας και μάρκετινγκ στην Ελλάδα και το Εξωτερικό, τα τελευταία χρόνια ως ψυχαναλυτής στη Θεσσαλονίκη και ως ζωγράφος με έργο στην Ελλάδα, τη Βυρηττό και τη Νέα Υόρκη.   Οι πίνακές του έχουν χρησιμοποιηθεί για εξώφυλλα τριών Ακαδημαϊκών Συγγραμμάτων (www.kallipos.gr), ως την εικαστική βάση για το Διεθνές Συνέδριο CAIPT 2015 Creative Arts Interconnection – Paideia – Therapy στο Α.Π.Θ. καθώς και ως αντίγραφα σε περιορισμένα κομμάτια αξεσουάρ στο κατάστημα Ιανός στην Αθήνα.  Ο καλλιτέχνης συμμετέχει από το 2014 σε ατομικές και ομαδικές εκθέσεις, σε δημοπρασίες, σε φιλανθρωπικές δράσεις και σε δρώμενα διασύνδεσης τεχνών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.


Νικόλαος Ζαφρανάς
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Πήρε Δίπλωμα Πιάνου με διακρίσεις από το Εθνικό Ωδείο Αθηνών (τάξη Δόμνας Ευνουχίδου), συνέχισε με υποτροφία στο Πανεπιστήμιο του Ιλλινόϊ, ΗΠΑ, (τάξη Ian Hobson) και στο Πανεπιστήμιο Μουσικής του Γκρατς, Αυστρία, (τάξη W. Kamper), λαμβάνοντας τον μεταπτυχιακό τίτλο “Magister artium”. Διακρίθηκε σε διαγωνισμούς εντός και εκτός Ελλάδος. Έχει δώσει ρεσιτάλ και συναυλίες στην Ελλάδα, Αυστρία, Γερμανία, ΗΠΑ, Ισπανία, Ιταλία, Καναδά, Κροατία, Κύπρο, Μ. Βρετανία, Ρουμανία, Ρωσία, Σλοβενία και Τσεχία. Είναι ιδρυτικό μέλος των συνόλων Piandaemonium και Transcription Ensemble. Έχει ηχογραφήσει έργα για σόλο πιάνο και έργα μουσικής δωματίου για την τηλεόραση και το ραδιόφωνο καθώς και σε CD. Εργάστηκε ως μουσικός προετοιμαστής για τη Styriarte (Αυστρία), το ΜΜΘ (Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης) και την Όπερα Θεσσαλονίκης σε πολυάριθμες παραγωγές όπερας. Είναι διδάκτορας του Τμήματος Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Brunel του Λονδίνου και Επίκουρος Καθηγητής Μουσικής Παιδαγωγικής στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Ειρήνη Μαύρου
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Aποφοίτησε από την τάξη πιάνου της Δόμνας Ευνουχίδου και συνέχισε τις πιανιστικές της σπουδές σε μεταπτυχιακό επίπεδο στο «Πανεπιστήμιο Μουσικής και Δραματικής Τέχνης του Graz» της Αυστρίας αποκτώντας παράλληλα και το πτυχίο Μουσικής Προπαιδείας. Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και έχει βραβευθεί στο διαγωνισμό πιάνου Βορείου Ελλάδος του Σ.Α.Ω.Θ.  Είναι ιδρυτικό μέλος του συνόλου PIANDAEMONIUM (6 πιάνα – 12 πιανίστες), με το οποίο εμφανίστηκε στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, στη Μικρή Επίδαυρο στα πλαίσια του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και στην αίθουσα «Παλλάς» της Αθήνας. Έχει πραγματοποιήσει ατομικά ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου σε πόλεις της Ελλάδας και της Αυστρίας και έχει συμμετάσχει ως πιανίστα σε παραστάσεις του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδας. Ηχογράφησε σε CD όλα τα έργα για σόλο πιάνο του Χρήστου Σταματίου. Το 2008-2009 ανέλαβε τη διδασκαλία της μουσικής του Θάνου Μικρούτσικου για την παράσταση «Παράξενο δεν είναι;» στην Θεσσαλονίκη. Ανήκει στις πλέον δραστήριες μουσικούς της γενιάς της, επιλέγοντας καινοτόμες προσεγγίσεις και διακαλλιτεχνικές παρουσιάσεις γεφυρώνοντας την πιανιστική πράξη με την υποκριτική, τις εικαστικές τέχνες και τη λογοτεχνία, όπως οι παραστάσεις «Ονείρων Κύματα» και «Η Οδύνη του Έρωτα» που πραγματοποίησε το Νοέμβριο του 2012 και το Νοέμβριο του 2013 στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης.

Αποστόλης Λάσχος 
Γεννήθηκε στα Τρίκαλα το 1990. Ξεκίνησε μαθήματα πιάνου στη Μουσική Σχολή Παπαστάθη σε ηλικία 10 ετών. Αργότερα μαθήτευσε στο Μουσικό Γυμνάσιο Τρικάλων και σε ηλικία 16 ετών κατέκτησε το πτυχίο ειδικού αρμονίας. Κατά τη διάρκεια των μαθητικών του χρόνων έλαβε μέρος στους Πανθεσσαλικούς Μαθητικούς Μουσικούς Διαγωνισμούς όπου και απέσπασε Α’,Β’,Γ’ βραβείο καθώς και Ειδική Διάκριση στο ατομικό  τραγούδι.  Συνέχισε τις σπουδές του στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών, Α.Π.Θ., από το οποίο και αποφοίτησε τον Ιούλιο του 2013. Στα φοιτητικά του χρόνια, ήταν μέλος της χορωδίας του Ιερού Ναού των Αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου Θεσσαλονίκης, με υπεύθυνη την κα. Μελιγκοπούλου Μαρία. Τον Σεπτέμβριο του 2015, αποφοίτησε από το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Μουσικοθεραπείας του Μουσικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το Κέντρο Μουσικοθεραπείας Θεσσαλονίκης και το αντίστοιχο πρόγραμμα Μουσικοθεραπείας του New York University της Αμερικής, με υπεύθυνη διδάσκουσα την κα. Ψαλτοπούλου Ντόρα, λέκτορα Τμήματος Μουσικών Σπουδών, Α.Π.Θ. Πλέον, είναι φοιτητής στο πρώτο μεταπτυχιακό στην Ελλάδα στην Μουσικοθεραπεία του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, στο τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης με τίτλο: «Μουσική-Θεραπεία, Άτομα με Αναπηρία και Ποιότητα Ζωής». Έχει πραγματοποιήσει πολλές ζωντανές καλλιτεχνικές εμφανίσεις ως πιανίστας και τραγουδιστής και έχεισυνεργαστεί με την Αρετή Κετιμέ και την DilekKoc σε φιλανθρωπική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη, για τα παιδιά του κέντρου Α.με.Α «Ο ΣΩΤΗΡ». Επίσης, έχει πραγματοποιήσει Μουσικό αφιέρωμα στο Μάνο Χατζιδάκι στη Δημοτική Πινακοθήκη Θεσσαλονίκης – CasaBianca, στα πλαίσια των καλοκαιρινών εκδηλώσεων του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Σχετικά με το Myrό Antiques House
Το Myrό Antiques House υπηρετεί με συνέπεια τον χώρο της ποιοτικής αντίκας από το 1996 με καταστήματα στην Θεσσαλονίκη, ενώ τα τελευταία χρόνια εδράζεται σε ιδιόκτητες εγκαταστάσεις στην περιοχή της Σουρωτής. Οι εγκαταστάσεις του στεγάζουν Πινακοθήκη, Γλυπτοθήκη, Φυσικές δημοπρασίες και εκθέσεις συλλογών. Ο Οίκος αποτελεί το εφαλτήριο για μια σειρά από δραστηριότητες, όπως η διεθνής πλατφόρμα σύγχρονης γλυπτικής σε μάρμαρο Greek Marble Initiative και τα Συμπόσια της, ο χώρος σύγχρονης τέχνης Myrό Gallery στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, κ.α. Ο Οίκος δημοπρασιών διαθέτει και δραστηριότητα στον χώρο του Real Estate ειδικευόμενος στις πωλήσεις νησιών, πολυτελών κατοικιών και ξενοδοχειακών μονάδων σε διεθνείς επενδυτές.  Από το 2015 είναι ο αποκλειστικός συνεργάτης του πολυτελούς ξενοδοχειακού συγκροτήματος Hyatt Regency Thessaloniki στον χώρο της Τέχνης και της Αντίκας. Στο πλαίσιο της συνεργασίας διοργανώνονται διαδοχικές περιοδικής εκθέσεις εγκαθιδρυμένων και ανερχόμενων Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών, με έμφαση στην ζωγραφική, την γλυπτική και τις μουσειακού επιπέδου αξίας και συλλεκτικότητας αντίκες. Περισσότερες πληροφορίες: www.myroauctions.gr.

EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.