Friday, 11 December 2015

Be there | Οι Wanderers την Κυριακή στο Myrό Antiques House

Παλαιότερο session του συγκροτήματος
στην Myrό Gallery of contemporary Art 
Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015 - Οι Wanderers, ένα από τα πιο ενδιαφέροντα συγκροτήματα ως προς την ποικιλία της μουσικής, τόσο του ρεπερτορίου που παίζουν όσο και των καταδικών τους συνθέσεων, θα παίξουν την Κυριακή το μεσημέρι στο πλαίσιο της δημοπρασίας του Myrό Antiques House (περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ). Οι μουσικοί γράφουν για τον εαυτό τους:

"Οι Wanderers δημιουργήθηκαν στη Θεσσαλονίκη,με σκοπό να κατακτήσουν τον κόσμο.Στα 4 χρόνια περιπλάνησης τους έπαιξαν σε πολλά μέρη της χώρας και κατάφεραν να κερδίσουν την αγάπη του κόσμου,αλλά και την ανταπόκριση άλλων μουσικών είτε με πολλαπλά live  σε μαγαζιά, είτε παίζοντας στο δρόμο.Δημιούργησαν ένα demo και ένα video clip παίζοντας μελωδίες από τζαμαϊκανή μουσική και jazz με ένα δικό τους μοναδικό τρόπο. Αυτή τη στιγμή απαρτίζονται από τους Teo(sax), Bebis(κιθάρα,φωνή) και Πάνο(κοντραμπάσο)".

Στο internet βρίσκεται για τους μουσικούς ΕΔΩ.

H εκδήλωση θα διαρκέσει 12.00 - 15.00 την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου και θα λάβει χώρα παράλληλα με άλλες εκδηλώσεις που περιστοιχίζουν την Δημοπρασία του Myro Antiques House. Αν επιθυμείτε να μην χρησιμοποιήσετε δικό σας όχημα μπορείτε να μεταβείτε στην δημοπρασία επιβιβαζόμενοι στο πολυτελές πούλμαν του Οίκου το οποίο θα ξεκινήσει στις 11.30 από τον Λευκό Πύργο. Μετά το τέλος της εκδήλωσης, το πούλμαν θα σας μεταφέρει και πάλι στον Λευκό Πύργο. Μάθετε περισσότερα στην ιστοσελίδα της Δημοπρασίας ΕΔΩ..

EDITO | Ο ρόλος και η επίδραση του Εικαστικού Επιμελητή

Ο γράφων, ως επιμελητής της έκθεσης
του ζωγράφου Μιχάλη Τσίνογλου
στην Myrό Gallery, τον Οκτώβριο του 2016,
στην διάρκεια του στησίματος,
φωτογραφημένος από τον ίδιο τον καλλιτέχνη.
©Φωτογραφία: Μιχάλης Τσίνογλου,
All rights reserved, 2016.

Ο ρόλος του Επιμελητή και της εικαστικής επιμέλειας έχει παραμείνει σε ένα καθεστώς θολής αιώρησης στο κενό στην Ελλάδα σήμερα, με αποτέλεσμα πολλά να λέγονται, λίγα να γράφονται και σε πολλές ασυμφωνίες να οδηγούν. Συνεπώς σε αυτό το άρθρο θεωρώ άστοχο να ασχοληθώ με το τι είναι και τι δεν είναι Επιμέλεια -όπως άλλωστε θα ήταν εξίσου άστοχο να ασχοληθεί κάποιος με το τι είναι και τι δεν είναι Τέχνη. Θα ασχοληθώ με το τι μπορεί να κάνει ο Επιμελητής σήμερα και τι μπορεί να περιμένει καθένας από αυτόν στην Ελλάδα· διότι η αποτελεσματικότητα κάθε επαγγελματικής ενασχόλησης, δεν είναι διάφορη από τις δυνατότητες του ευρύτερου χώρου της  Τέχνης και την ωρίμανση του χρόνου που λαμβάνει χώρα η δραστηριότητα.

Ορισμένως, ο ρόλος της Επιμέλειας είναι να φροντίζει για μια ορθή πρόσληψη του συνόλου του εννοιολογικού περιεχομένου μιας έκθεσης αδιαχώριστα μαζί με τις αισθητικές επιλογές και τα επιδραστικά στοιχεία που επιλέγει για τα έργα του ο καλλιτέχνης απευθυνόμενος στο κοινό του, ειδικό ή/και γενικό. Ο  ρόλος της Επιμέλειας μιας σειράς έργων περιλαμβάνει την Έκθεση και Τεκμηρίωση τους με στόχο την καλύτερη πρόσληψη τους από το γενικότερο, και όχι μόνο το στενοκέφαλα εννοούμενο σαν  “φιλότεχνο” κοινό. Σε αυτό το σημείο ο ρόλος του Επιμελητή είναι καίριος, καθώς ουσιαστικά χτίζει γέφυρες και εισάγει στην ουσία του έργου του καλλιτέχνη και των έργων που αποτελούν την Έκθεση τους θεατές του με το Επιμελητικό Κείμενο. Πέραν του Επιμελητικού Κειμένου,  σημαντική θεωρείται η Επιλογή Έργων που θα εκτεθούν και η Χωροθεσία των έργων Τέχνης στον δεδομένο χώρο της έκθεσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις το ύφος ή/και το περιεχόμενο έργων που έχουν παραχθεί την ίδια χρονική περίοδο δεν εντάσσονται αρμονικά σε μια σειρά έργων που δημιουργήθηκε την ίδια περίοδο, συνεπώς η έκθεση τους τείνει να αποπροσανατολίζει ή να αντιτίθεται στο “σώμα” της σειράς, οπότε η συνέκθεση με τα υπόλοιπα έργα κρίνεται από την Επιμελητή ότι θα συμβάλλει αρνητικά στην πρόσληψη των έργων του καλλιτέχνη· τότε τα συγκεκριμένα έργα αποβάλλονται από την ύλη της έκθεσης. Ακολουθεί η Χωροθεσία των έργων τέχνης. Στον αντίποδα, ο καλλιτέχνης βρίσκεται συχνά σε μειονεκτική θέση ως προς την χωροθέτηση της έκθεσης του για ψυχολογικούς λόγους που σχετίζονται με αυτό που ξέρει για τα έργα έναντι της πρόσληψης τους από έναν λιγότερο διαμεσολαβημένο θεατή. Επιπρόσθετα θεωρείται σημαντικό αφενός να περιοριστεί η “συνομιλία” των έργων με δομικά στοιχεία του χώρου, αφετέρου η παρουσίαση τους να είναι ισορροπημένη, και, συχνά, να εκφέρεται αρμονικά ως προς  την θέαση του.


Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ