Sunday, 25 October 2015

Be there | Βραδυές καλού σινεμά μέχρι τον Φεβρουάριο στην Αθήνα

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015 - Η Κινηματογραφική Λέσχη του Ash In Art (ΑΜΜ Club - Άλμα Μεγάλου Μήκους, Ηρακλέους 10 & Kαλλιρρόης, 11743, Αθήνα, έναντι στάσης μετρό Συγγρού - Fix Τ: 210 9216-890, info@ashinart.com, http://www.ashinart.org) και η ομάδα Cine 7 Synth κάθε εβδομάδα, Τεταρτη-Πεμπτη-Παρασκευη, χειμώνα-καλοκαίρι, σας προσκαλoύν να συμμετέχετε σε κινηματογραφικές βραδιές με επιλεγμένες αριστουργηματικές ταινίες των δεκαετιών '30-'60, στον ισογειο εκθεσιακο χωρο του Ash In Art.

---------------------------------------

Oι προβολές ξεκινούν ώρα 9μμ. 2€ οικονομική ενίσχυση.
Λειτουργεί μίνι μπαρ.
Με την προβολή 15λεπτη παρέμβαση από τους σκηνοθέτες Κώστα Πρίντεζη και Λεωνίδα Τζωρτζάκη και εκπρόσωπο του Ash In Art
Περιορισμένος αριθμός θέσεων. Ελάτε 15' νωρίτερα.
To soundtrack της βραδιάς (8-9μμ) επιλέγoυν oι παραγωγοί του Eclecticradio.gr

Το πρόγραμμα προβολών

21.10.15 Κακόφημοι Δρόμοι του Μάρτιν Σκορτσέζε
23.10.15 Παρίσι Τέξας του Βιμ Βέντερς 

28.10.15 Γιοζίµπο του Aκίρα Κουροσάβα 
30.10.15 Easy Rider του Ντένις Χόπερ 

4.11.15 Το Δεκαήμερο του Πάολο Παζολίνι 
6.11.15 Ζιλ & Τζιμ του Φρανσουά Τριφώ 

11.11.15 Περιφρόνηση του Ζαν Λικ Γκοντάρ 
13.11.15 Ο Νεκρός του Τζιμ Τζάρμους – 

18.11.15 Ο Αθώος του Λουκίνο Βισκόντι 
20.11.15 Για Μια Χούφτα Δολλάρια του Σέρτζιο Λεόνε 

25.11.15 Δεσμώτης του Ιλίγγου του Αλφρεντ Χίτσκοκ 
27.11.15 Το Σκιάχτρο του Τζ.Σάτσμπεργκ

2.12.15 Γάμος Αλά Ιταλικά του Βιτόριο Ντε Σίκα 
4.12.15 A Woman Under The Influence του Τζον Κασσαβέτις 

9.12.15 Άγριες Φράουλες του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν
11.12.15 Στην Σκιά των Τεσσάρων Γιγάντων του Αλ. Χίτσκοκ 

16.12.15 Blow Up του Μικελάντζελο Αντονιόνι
18.12.15 Νευρικός Εραστής του Γούντι Αλεν 

EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.