Friday, 26 December 2014

Myrό Auctions | Σπάνιες αντίκες 18ου και 19ου αιώνα μέχρι τις 29 Δεκεμβρίου

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014 - Μεθαύριο Δευτέρα 29 & Τρίτη 30 Δεκεμβρίου καταλήγει η 2η ηλεκτρονική δημοπρασία αντικών αντικειμένων και Τέχνης του Myrό Antiques House, η οποία διακρίνεται για τα σπάνια έπιπλα της.

Την πρωτοκαθεδρία στις βαριές αντίκες της δημοπρασίας έχει ένα ΕΔΩ, ενώ στην ιστοσελίδα θα βρείτε και εύκολες οδηγίες για την άμεση εγραφή σας ώστε κάποιο από αυτά να γίνει δικό σας.  Στην συγκεκριμένη δημοπρασία θα βρείτε πολλά αντικείμενα σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, ως τιμές εκκίνησης, ενώ, τα χτυπήματα των αντικειμένων λήγουν σε δύο διαφορετικές ημερομηνίες, ώστε οι λιγότερο έμπειροι χρήστες της δημοπρασίας να κατανοήσουν καλύτερα την διαδικασία: σε κάθε περίπτωση αντικειμένου που σας ενδιαφέρει κοιτάζετε την ημερομηνία που κλείνει για αυτό η δημοπρατική διαδικασία.
έπιπλο 17ου αιώνα, circa 1650, Κεντρική ή Βόρεια Ευρώπη, πολύ σπάνια στον ελλαδικό χώρο βλέπουμε τέτοια έπιπλα.Για να βγει από τη χώρα χρειάζεται άδεια από την 9η βυζαντινή εφορία αρχαιοτήτων. Διαστάσεις: 204εκ πλάτος x 82εκ βάθος x 230εκ ύψος.Ένα τέτοιο έπιπλο σε οίκο δημοπρασιών του εξωτερικού θα ξεπερνούσε τις €10000, ενώ η τιμή εκκίνησης του στην πλατφόρμα ηλεκτρονικών δημοπρασιών του Ελληνικου οίκου είναι στα €3.300. Εξίσου δυσεύρετη σε ποιότητα και style είναι μία κυλινδρική γωνιακή ντουλάπα 120εκ (πλάτος) x 60εκ (βάθος) x 218εκ (ύψος), εποχής περί το 1840, ενώ άξια αναφορά είναι και τα γαλλικά σεκρετέρ της δημοπρασίας, με εξαιρετικές μαρκετερί. Όλα τα αντικείμενα μπορείτε να τα δείτε

Οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες του Myrό Antiques House προσφέρουν μία εξαιρετικά μεγάλη γκάμα αντικειμένων που ξεφεύγουν από μία κλασσική δημοπρασία αντίκας. Σε όλη την διάρκεια του έτους, ανεξάρτητα από γιορτές και αργίες, η ιστοσελίδα προσφέρει ειδικές και γενικές δημοπρασίες τέχνης, αντικειμένων, αλλά και ειδικές θεματικές δημοπρασίες ζωγραφικής, χαρακτικής, κεραμικής και συλλογών, με εξιαρετικά χαμηλές τιμές εκκίνησης και μακρά διάρκεια, ώστε οι τιμές να διαμορφώνονται ανάλογα με την ζήτηση και την εκτίμηση που δείχνει στα δημοπρατώμενα αγαθά το αγοραστικό κοινό, διαμορφώνοντας σημαντικές ευκαιρίες για συλλέκτες και μη.


Σχετικά με το Myrό Antiques House
Τo Myrό Antiques House ιδρύθηκε από τον Μαθηματικό & συλλέκτη Τέχνης και Αντίκας Σταύρο Μυρωνίδη, υπηρετεί με συνέπεια τον χώρο της ποιοτικής αντίκας και Τέχνης από το 1996, καταρχήν με καταστήματα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ενώ από τον Μάιο του 2009 και έπειτα στη Σουρωτή Θεσσαλονίκης, σε κτίριο 1100τμ., τριών επιπέδων, που λειτουργεί ως εκθετήριο αντικών, παλαιοπωλείο, γκαλερί, και οίκος δημοπρασιών. διαθέτει μια μόνιμη συλλογή με κλασσικούς πίνακες, μια διακριτή συλλογή με έργα σύγχρονης Τέχνης, έχει συλλογή από αντίκες και οργανώνει δημοπρασία (Estate Sale) τη πρώτη Τετάρτη κάθε δεύτερου μήνα στις εγκαταστάσεις του στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, διαθέτει μία πλατφόρμα ηλεκτρονικών δημοπρασιών (www.myroauctions.gr), μία ανεξάρτητη γκαλερί σύγχρονης τέχνης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (Myrό Gallery – www.myro.gr), και πολλές ακόμα δραστηριότητες στον χώρο των Τεχνών και της παραγωγής και διαχείρισης Πολιτιστικού περιεχομένου.

EDITO | Ο ρόλος και η επίδραση του Εικαστικού Επιμελητή

Ο γράφων, ως επιμελητής της έκθεσης
του ζωγράφου Μιχάλη Τσίνογλου
στην Myrό Gallery, τον Οκτώβριο του 2016,
στην διάρκεια του στησίματος,
φωτογραφημένος από τον ίδιο τον καλλιτέχνη.
©Φωτογραφία: Μιχάλης Τσίνογλου,
All rights reserved, 2016.

Ο ρόλος του Επιμελητή και της εικαστικής επιμέλειας έχει παραμείνει σε ένα καθεστώς θολής αιώρησης στο κενό στην Ελλάδα σήμερα, με αποτέλεσμα πολλά να λέγονται, λίγα να γράφονται και σε πολλές ασυμφωνίες να οδηγούν. Συνεπώς σε αυτό το άρθρο θεωρώ άστοχο να ασχοληθώ με το τι είναι και τι δεν είναι Επιμέλεια -όπως άλλωστε θα ήταν εξίσου άστοχο να ασχοληθεί κάποιος με το τι είναι και τι δεν είναι Τέχνη. Θα ασχοληθώ με το τι μπορεί να κάνει ο Επιμελητής σήμερα και τι μπορεί να περιμένει καθένας από αυτόν στην Ελλάδα· διότι η αποτελεσματικότητα κάθε επαγγελματικής ενασχόλησης, δεν είναι διάφορη από τις δυνατότητες του ευρύτερου χώρου της  Τέχνης και την ωρίμανση του χρόνου που λαμβάνει χώρα η δραστηριότητα.

Ορισμένως, ο ρόλος της Επιμέλειας είναι να φροντίζει για μια ορθή πρόσληψη του συνόλου του εννοιολογικού περιεχομένου μιας έκθεσης αδιαχώριστα μαζί με τις αισθητικές επιλογές και τα επιδραστικά στοιχεία που επιλέγει για τα έργα του ο καλλιτέχνης απευθυνόμενος στο κοινό του, ειδικό ή/και γενικό. Ο  ρόλος της Επιμέλειας μιας σειράς έργων περιλαμβάνει την Έκθεση και Τεκμηρίωση τους με στόχο την καλύτερη πρόσληψη τους από το γενικότερο, και όχι μόνο το στενοκέφαλα εννοούμενο σαν  “φιλότεχνο” κοινό. Σε αυτό το σημείο ο ρόλος του Επιμελητή είναι καίριος, καθώς ουσιαστικά χτίζει γέφυρες και εισάγει στην ουσία του έργου του καλλιτέχνη και των έργων που αποτελούν την Έκθεση τους θεατές του με το Επιμελητικό Κείμενο. Πέραν του Επιμελητικού Κειμένου,  σημαντική θεωρείται η Επιλογή Έργων που θα εκτεθούν και η Χωροθεσία των έργων Τέχνης στον δεδομένο χώρο της έκθεσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις το ύφος ή/και το περιεχόμενο έργων που έχουν παραχθεί την ίδια χρονική περίοδο δεν εντάσσονται αρμονικά σε μια σειρά έργων που δημιουργήθηκε την ίδια περίοδο, συνεπώς η έκθεση τους τείνει να αποπροσανατολίζει ή να αντιτίθεται στο “σώμα” της σειράς, οπότε η συνέκθεση με τα υπόλοιπα έργα κρίνεται από την Επιμελητή ότι θα συμβάλλει αρνητικά στην πρόσληψη των έργων του καλλιτέχνη· τότε τα συγκεκριμένα έργα αποβάλλονται από την ύλη της έκθεσης. Ακολουθεί η Χωροθεσία των έργων τέχνης. Στον αντίποδα, ο καλλιτέχνης βρίσκεται συχνά σε μειονεκτική θέση ως προς την χωροθέτηση της έκθεσης του για ψυχολογικούς λόγους που σχετίζονται με αυτό που ξέρει για τα έργα έναντι της πρόσληψης τους από έναν λιγότερο διαμεσολαβημένο θεατή. Επιπρόσθετα θεωρείται σημαντικό αφενός να περιοριστεί η “συνομιλία” των έργων με δομικά στοιχεία του χώρου, αφετέρου η παρουσίαση τους να είναι ισορροπημένη, και, συχνά, να εκφέρεται αρμονικά ως προς  την θέαση του.


Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ