Friday, 26 December 2014

Myrό Auctions | Σπάνιες αντίκες 18ου και 19ου αιώνα μέχρι τις 29 Δεκεμβρίου

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014 - Μεθαύριο Δευτέρα 29 & Τρίτη 30 Δεκεμβρίου καταλήγει η 2η ηλεκτρονική δημοπρασία αντικών αντικειμένων και Τέχνης του Myrό Antiques House, η οποία διακρίνεται για τα σπάνια έπιπλα της.

Την πρωτοκαθεδρία στις βαριές αντίκες της δημοπρασίας έχει ένα ΕΔΩ, ενώ στην ιστοσελίδα θα βρείτε και εύκολες οδηγίες για την άμεση εγραφή σας ώστε κάποιο από αυτά να γίνει δικό σας.  Στην συγκεκριμένη δημοπρασία θα βρείτε πολλά αντικείμενα σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές, ως τιμές εκκίνησης, ενώ, τα χτυπήματα των αντικειμένων λήγουν σε δύο διαφορετικές ημερομηνίες, ώστε οι λιγότερο έμπειροι χρήστες της δημοπρασίας να κατανοήσουν καλύτερα την διαδικασία: σε κάθε περίπτωση αντικειμένου που σας ενδιαφέρει κοιτάζετε την ημερομηνία που κλείνει για αυτό η δημοπρατική διαδικασία.
έπιπλο 17ου αιώνα, circa 1650, Κεντρική ή Βόρεια Ευρώπη, πολύ σπάνια στον ελλαδικό χώρο βλέπουμε τέτοια έπιπλα.Για να βγει από τη χώρα χρειάζεται άδεια από την 9η βυζαντινή εφορία αρχαιοτήτων. Διαστάσεις: 204εκ πλάτος x 82εκ βάθος x 230εκ ύψος.Ένα τέτοιο έπιπλο σε οίκο δημοπρασιών του εξωτερικού θα ξεπερνούσε τις €10000, ενώ η τιμή εκκίνησης του στην πλατφόρμα ηλεκτρονικών δημοπρασιών του Ελληνικου οίκου είναι στα €3.300. Εξίσου δυσεύρετη σε ποιότητα και style είναι μία κυλινδρική γωνιακή ντουλάπα 120εκ (πλάτος) x 60εκ (βάθος) x 218εκ (ύψος), εποχής περί το 1840, ενώ άξια αναφορά είναι και τα γαλλικά σεκρετέρ της δημοπρασίας, με εξαιρετικές μαρκετερί. Όλα τα αντικείμενα μπορείτε να τα δείτε

Οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες του Myrό Antiques House προσφέρουν μία εξαιρετικά μεγάλη γκάμα αντικειμένων που ξεφεύγουν από μία κλασσική δημοπρασία αντίκας. Σε όλη την διάρκεια του έτους, ανεξάρτητα από γιορτές και αργίες, η ιστοσελίδα προσφέρει ειδικές και γενικές δημοπρασίες τέχνης, αντικειμένων, αλλά και ειδικές θεματικές δημοπρασίες ζωγραφικής, χαρακτικής, κεραμικής και συλλογών, με εξιαρετικά χαμηλές τιμές εκκίνησης και μακρά διάρκεια, ώστε οι τιμές να διαμορφώνονται ανάλογα με την ζήτηση και την εκτίμηση που δείχνει στα δημοπρατώμενα αγαθά το αγοραστικό κοινό, διαμορφώνοντας σημαντικές ευκαιρίες για συλλέκτες και μη.


Σχετικά με το Myrό Antiques House
Τo Myrό Antiques House ιδρύθηκε από τον Μαθηματικό & συλλέκτη Τέχνης και Αντίκας Σταύρο Μυρωνίδη, υπηρετεί με συνέπεια τον χώρο της ποιοτικής αντίκας και Τέχνης από το 1996, καταρχήν με καταστήματα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, ενώ από τον Μάιο του 2009 και έπειτα στη Σουρωτή Θεσσαλονίκης, σε κτίριο 1100τμ., τριών επιπέδων, που λειτουργεί ως εκθετήριο αντικών, παλαιοπωλείο, γκαλερί, και οίκος δημοπρασιών. διαθέτει μια μόνιμη συλλογή με κλασσικούς πίνακες, μια διακριτή συλλογή με έργα σύγχρονης Τέχνης, έχει συλλογή από αντίκες και οργανώνει δημοπρασία (Estate Sale) τη πρώτη Τετάρτη κάθε δεύτερου μήνα στις εγκαταστάσεις του στην Σουρωτή Θεσσαλονίκης. Παράλληλα, διαθέτει μία πλατφόρμα ηλεκτρονικών δημοπρασιών (www.myroauctions.gr), μία ανεξάρτητη γκαλερί σύγχρονης τέχνης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (Myrό Gallery – www.myro.gr), και πολλές ακόμα δραστηριότητες στον χώρο των Τεχνών και της παραγωγής και διαχείρισης Πολιτιστικού περιεχομένου.

EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.