Wednesday, 24 July 2013

Myrό Antiques House | Σπαλαθρονήσι: Η πρώτη ελληνική δημοπρασία ελληνικού νησιού


 
Ο οίκος δημοπρασιών «Myrό Antiques House» του Σταύρου Μυρωνίδη αλλάζει τον τρόπο πώλησης ιδιοκτησιών και προωθεί τις δημοπρασίες. Πρόκειται για διαδικασία όπου φαίνεται ξεκάθαρα η τιμή πώλησης και αποδίδονται όλοι οι νόμιμοι φόροι ενώ ταυτόχρονα, μεγιστοποιείται το κέρδος των ιδιοκτητών και ελαχιστοποιείται η γραφειοκρατία. 

Το Σπαλαθρονήσι βγαίνει σε δημοπρασία τον προσεχή Σεπτέμβριο, με τιμή εκκίνησης τα €10.000.000, ποσό που διαμορφώθηκε σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές της ελληνικής κτηματαγοράς. Το νησί είναι ιδιόκτητο και βρίσκεται στην κτηματική περιοχή Νέου Μαρμαρά Χαλκιδικής, στον Τορωναίο Κόλπο, μεταξύ Πόρτο Καρρά και Πόρτο Κουφό και σε απόσταση περίπου 500 μέτρων από την ακτή (Σιθωνία). Μεταξύ του νησιού και της ακτής παρεμβάλλεται ένα μικρότερο νησάκι, ιδιοκτησίας του Ελληνικού Δημοσίου, που μαζί με ένα βραχώδες τρίτο (βραχονησίδα) αποτελούν το σύμπλεγμα που φέρει την ονομασία "Σπαλαθρονήσια". 

Το συνολικό εμβαδό του νησιού μαζί με τον αιγιαλό είναι 103.782 τ.μ. Πρόκειται για μία μοναδική επενδυτική ευκαιρία καθώς πεποίθηση του κ. Μυρωνίδη, είναι ότι τα ελληνικά νησιά είναι υποτιμημένα, κυρίως από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης που κάνουν συχνά λόγο για εξωφρενικές τιμές πώλησης, τη στιγμή που διαμερίσματα σε μεγαλουπόλεις ανά τον κόσμο αποτιμώνται πολλά εκατομμύρια ευρώ. Ειδικά για τα νησιά, οι δημοπρασίες δημιουργούν ένα «δίχτυ ασφαλείας» γύρω από τον επενδυτή αλλά και τον ιδιοκτήτη αφού προϋποθέτουν λεπτομερή έλεγχο του ιδιοκτησιακού καθεστώτος και διευκολύνσεις στη γραφειοκρατική διαδικασία. Το Myrό Antiques House θα συνεχίσει να διοργανώνει ειδικού ενδιαφέροντος δημοπρασίες ως νέο τρόπο απόκτησης ή και διάθεσης ακινήτων και γης, με διαφανείς διαδικασίες και διεθνείς προδιαγραφές. Η οικονομική κρίση μπορεί να οδηγεί προς πώληση σημαντικά κομμάτια της ελληνικής γης, όμως η διασφάλιση της απόδοσης της αξίας των ακινήτων και του κέρδους που μπορεί να αποφέρουν, είναι προαπαιτούμενα για ένα ευοίωνο μέλλον των πολιτών της χώρας μας. 

Το νομικό τμήμα της συγκεκριμένης δημοπρασίας έχει αναλάβει το δικηγορικό γραφείο της ΄Ερσης Φωτοπούλου και το οικονομικό, το δικηγορικό γραφείο Καζαντζίδης- Κουκούδης & Συνεργάτες. 

Περισσότερα στοιχεία για τον οίκο δημοπρασιών μπορείτε να βρείτε εδώ: http://www.antiqueshouse.gr/ Για κάθε περαιτέρω πληροφορία επικοινωνήστε με τον κ. Σταύρο Μυρωνίδη στο τηλ. 6971890212. 

Κατεβάστε το PDF από ΕΔΩ

Δείτε το video:


EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.