Friday, 24 May 2013

Δημοπρασία Antiques House 5ης Ιουνίου 2013 | Ξεκινήστε απλά μια συλλογή, ή ανοίξτε ένα μουσείο...

Σας προσκαλούμε στην 31η Δημοπρασία Αντικών & Έργων Τέχνης του Antique’s House, την Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013, στις εγκαταστάσεις μας στο 2ο χλμ. Σουρωτής - Αγίου Αντωνίου.Ώρα εγγραφής: 18:30
Ώρα έναρξης δημοπρασίας: 19:00


Ο Οίκος Δημοπρασιών Antique’s House προσπαθεί μέσα από τις Δημοπρασίες και τα events που οργανώνει, να εδραιώσει και στην Βόρεια Ελλάδα τον θεσμό της Δημοπρασίας, όπως αυτή εννοείται και πραγματοποιείται σε χώρες του εξωτερικού. Για τον λόγο αυτό μπορεί στις δημοπρασίες μας να εμφανιστούν κομμάτια σε απίστευτα χαμηλές τιμές (η πραγματική τους αξία μπορεί να είναι μέχρι και 10 φορές πάνω), προσιτές για τον καθένα. Ευελπιστούμε με τον τρόπο αυτό να χτίσουμε ένα φανατικό κοινό που θα έχει την ευκαιρία να ζει αυτήν την μοναδική και διασκεδαστική εμπειρία.
Μερικά από τα καλύτερα αντικείμενα της δημοπρασίας θα δείτε στην ηλεκτρονική μορφή του εντύπου καταλόγου μας -ο οποίος διανέμεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης δωρεάν, ενώ με την ευκαιρία σε αυτόν μπορείτε να ενημερωθείτε και για τις υπόλοιπες πολιτιστικές μας δραστηριότητες. Δείτε τον όλον online ΕΔΩ.
 

Όροι Συμμετοχής
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν απαραίτητα μαζί τους την αστυνομική  ταυτότητα τους, να έρθουν στον χώρο της δημοπρασίας τουλάχιστον μισή ώρα νωρίτερα για να εγγραφούν, ενώ, ό,τι αγοράσουν μπορούν να το πληρώσουν και να το πάρουν ακόμη και επιτόπου, ή, εναλλακτικά να το παραλάβουν μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα αντικείμενα της δημοπρασίας βρίσκονται στον χώρο της δημοπρασίας ένα μήνα νωρίτερα, ώστε παρέχεται η δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να τα εξετάσουν από κοντά.
Εξάλλου, αν έχετε αντικείμενα που σκέπτεστε να τα διαθέσετε σε κάποια από τις δημοπρασίες μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον κ. Σταύρο Μυρωνίδη
(info@antiqueshouse.gr ή καλώντας  στο 6971890212).

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ
AN θέλετε να έρθετε στην δημοπρασία αλλά σας απασχολεί η μετακίνηση, δεν έχετε παρά να βρίσκεστε στον Λευκό Πύργο, πριν τις 18.00 (ξεκινάει ακριβώς), ώστε να σας μεταφέρουμε εμείς από & προς το Antiques House με το πολυτελες πούλμαν μας, την ημέρα της δημοπρασίας. Επικοινωνήστε με τον κ. Σταύρο Μυρωνίδη (6971890212) ή με τον κ. Πάρη Καπράλο (6948813460) σχετικά με τα διακριτικά του λεωφορείου, 1-2 ημέρες πριν την δημοπρασία. Η παρακολούθηση της και η μεταφορά με το πούλμαν είναι ΔΩΡΕΑΝ -ακόμη κι αν δεν «χτυπήσετε» κάποιο από τα προς πώληση Lots είναι απολύτως ελεύθερη, χωρίς κάποιο κόστος ή υποχρέωση.

EDITO | Ο ρόλος και η επίδραση του Εικαστικού Επιμελητή

Ο γράφων, ως επιμελητής της έκθεσης
του ζωγράφου Μιχάλη Τσίνογλου
στην Myrό Gallery, τον Οκτώβριο του 2016,
στην διάρκεια του στησίματος,
φωτογραφημένος από τον ίδιο τον καλλιτέχνη.
©Φωτογραφία: Μιχάλης Τσίνογλου,
All rights reserved, 2016.

Ο ρόλος του Επιμελητή και της εικαστικής επιμέλειας έχει παραμείνει σε ένα καθεστώς θολής αιώρησης στο κενό στην Ελλάδα σήμερα, με αποτέλεσμα πολλά να λέγονται, λίγα να γράφονται και σε πολλές ασυμφωνίες να οδηγούν. Συνεπώς σε αυτό το άρθρο θεωρώ άστοχο να ασχοληθώ με το τι είναι και τι δεν είναι Επιμέλεια -όπως άλλωστε θα ήταν εξίσου άστοχο να ασχοληθεί κάποιος με το τι είναι και τι δεν είναι Τέχνη. Θα ασχοληθώ με το τι μπορεί να κάνει ο Επιμελητής σήμερα και τι μπορεί να περιμένει καθένας από αυτόν στην Ελλάδα· διότι η αποτελεσματικότητα κάθε επαγγελματικής ενασχόλησης, δεν είναι διάφορη από τις δυνατότητες του ευρύτερου χώρου της  Τέχνης και την ωρίμανση του χρόνου που λαμβάνει χώρα η δραστηριότητα.

Ορισμένως, ο ρόλος της Επιμέλειας είναι να φροντίζει για μια ορθή πρόσληψη του συνόλου του εννοιολογικού περιεχομένου μιας έκθεσης αδιαχώριστα μαζί με τις αισθητικές επιλογές και τα επιδραστικά στοιχεία που επιλέγει για τα έργα του ο καλλιτέχνης απευθυνόμενος στο κοινό του, ειδικό ή/και γενικό. Ο  ρόλος της Επιμέλειας μιας σειράς έργων περιλαμβάνει την Έκθεση και Τεκμηρίωση τους με στόχο την καλύτερη πρόσληψη τους από το γενικότερο, και όχι μόνο το στενοκέφαλα εννοούμενο σαν  “φιλότεχνο” κοινό. Σε αυτό το σημείο ο ρόλος του Επιμελητή είναι καίριος, καθώς ουσιαστικά χτίζει γέφυρες και εισάγει στην ουσία του έργου του καλλιτέχνη και των έργων που αποτελούν την Έκθεση τους θεατές του με το Επιμελητικό Κείμενο. Πέραν του Επιμελητικού Κειμένου,  σημαντική θεωρείται η Επιλογή Έργων που θα εκτεθούν και η Χωροθεσία των έργων Τέχνης στον δεδομένο χώρο της έκθεσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις το ύφος ή/και το περιεχόμενο έργων που έχουν παραχθεί την ίδια χρονική περίοδο δεν εντάσσονται αρμονικά σε μια σειρά έργων που δημιουργήθηκε την ίδια περίοδο, συνεπώς η έκθεση τους τείνει να αποπροσανατολίζει ή να αντιτίθεται στο “σώμα” της σειράς, οπότε η συνέκθεση με τα υπόλοιπα έργα κρίνεται από την Επιμελητή ότι θα συμβάλλει αρνητικά στην πρόσληψη των έργων του καλλιτέχνη· τότε τα συγκεκριμένα έργα αποβάλλονται από την ύλη της έκθεσης. Ακολουθεί η Χωροθεσία των έργων τέχνης. Στον αντίποδα, ο καλλιτέχνης βρίσκεται συχνά σε μειονεκτική θέση ως προς την χωροθέτηση της έκθεσης του για ψυχολογικούς λόγους που σχετίζονται με αυτό που ξέρει για τα έργα έναντι της πρόσληψης τους από έναν λιγότερο διαμεσολαβημένο θεατή. Επιπρόσθετα θεωρείται σημαντικό αφενός να περιοριστεί η “συνομιλία” των έργων με δομικά στοιχεία του χώρου, αφετέρου η παρουσίαση τους να είναι ισορροπημένη, και, συχνά, να εκφέρεται αρμονικά ως προς  την θέαση του.


Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ