Monday, 4 February 2013

Ζήστε την μοναδική εμπειρία μιας γνήσιας Estate Sale δημοπρασίας του Antiques House, αυτή την Τετάρτη, δωρεάν



ΜΙΑ μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την μοναδική Estate Sale δημοπρασία τέχνης, σύγχρονης τέχνης και αντίκας θα έχουν όσοι μας καλέσουν άμεσα ώστε να κλείσουν θέσεις στο πούλμαν που θα τους μεταφέρει ΔΩΡΕΑΝ από και προς το Antiques House, ώστε να παρακολουθήσουν -χωρίς καμία επιβάρυνση ή υποχρέωση συμμετοχής- από κοντά την δημοπρασία και να μυηθούν στα μυστικά της!

Τόσο πριν την έναρξη της, όσο και στην διάρκεια της καθιερωμένης δεξίωσης που ακολουθεί και είναι ανοικτή για όλους, θα σας δοθεί η ευκαιρία να δείτε μουσειακής αξίας τέχνη απο κάθε περίοδο, έργα σύγχρονης τέχνης, εν ζωή δημιουργών, αλλά και νέων καλλιτεχνών, και “βαριές” αντίκες κάθε είδους, όπως και “περίεργα” αντικείμενα κάθε εποχής και σχεδίου. Περάστε μαζί μας ένα εντελώς διαφορετικό απόγευμα με εναλλακτικό τρόπο, μπείτε στον πειρασμό να ξεκινήσετε ή να διευρύνετε μια συλλογή, μάθετε πολλά πράγματα για την ιστορία, τα κινήματα και τους ανθρώπους μιας άλλης εποχής. Σας υπόσχομαι ότι η εμπειρία θα σας μείνει αξέχαστη. 

Σημειώνεται, πως τα αντικείμενα που εικονογραφούν αυτή την ανάρτηση είναι λεπτομέρειες από μόλις 16 εκ των περισσότερων από 170 αντικειμένων που συμπεριλαμβάνονται στην δημοπρασία! Μπορείτε να τα δείτε όλα, και, σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει ειδκότερα κάποιο από αυτά να διαβάσετε τους όρους απόκτησης του ΕΔΩ.

Επικοινωνήστε στα τηλέφωνα  2310-269187 & 6948813460 για κράτηση θέσεων. Επισημαίνεται ότι το πούλμαν αναχωρεί από τον Λευκό Πύργο στις 18.00 ακριβώς και θα σαε επιστρέψει πάλι εκεί, μετά την λήξη της δεξίωσης που ακολουθεί την δημοπρασία, κατά τις 21.00.


EDITO | Ο ρόλος και η επίδραση του Εικαστικού Επιμελητή

Ο γράφων, ως επιμελητής της έκθεσης
του ζωγράφου Μιχάλη Τσίνογλου
στην Myrό Gallery, τον Οκτώβριο του 2016,
στην διάρκεια του στησίματος,
φωτογραφημένος από τον ίδιο τον καλλιτέχνη.
©Φωτογραφία: Μιχάλης Τσίνογλου,
All rights reserved, 2016.

Ο ρόλος του Επιμελητή και της εικαστικής επιμέλειας έχει παραμείνει σε ένα καθεστώς θολής αιώρησης στο κενό στην Ελλάδα σήμερα, με αποτέλεσμα πολλά να λέγονται, λίγα να γράφονται και σε πολλές ασυμφωνίες να οδηγούν. Συνεπώς σε αυτό το άρθρο θεωρώ άστοχο να ασχοληθώ με το τι είναι και τι δεν είναι Επιμέλεια -όπως άλλωστε θα ήταν εξίσου άστοχο να ασχοληθεί κάποιος με το τι είναι και τι δεν είναι Τέχνη. Θα ασχοληθώ με το τι μπορεί να κάνει ο Επιμελητής σήμερα και τι μπορεί να περιμένει καθένας από αυτόν στην Ελλάδα· διότι η αποτελεσματικότητα κάθε επαγγελματικής ενασχόλησης, δεν είναι διάφορη από τις δυνατότητες του ευρύτερου χώρου της  Τέχνης και την ωρίμανση του χρόνου που λαμβάνει χώρα η δραστηριότητα.

Ορισμένως, ο ρόλος της Επιμέλειας είναι να φροντίζει για μια ορθή πρόσληψη του συνόλου του εννοιολογικού περιεχομένου μιας έκθεσης αδιαχώριστα μαζί με τις αισθητικές επιλογές και τα επιδραστικά στοιχεία που επιλέγει για τα έργα του ο καλλιτέχνης απευθυνόμενος στο κοινό του, ειδικό ή/και γενικό. Ο  ρόλος της Επιμέλειας μιας σειράς έργων περιλαμβάνει την Έκθεση και Τεκμηρίωση τους με στόχο την καλύτερη πρόσληψη τους από το γενικότερο, και όχι μόνο το στενοκέφαλα εννοούμενο σαν  “φιλότεχνο” κοινό. Σε αυτό το σημείο ο ρόλος του Επιμελητή είναι καίριος, καθώς ουσιαστικά χτίζει γέφυρες και εισάγει στην ουσία του έργου του καλλιτέχνη και των έργων που αποτελούν την Έκθεση τους θεατές του με το Επιμελητικό Κείμενο. Πέραν του Επιμελητικού Κειμένου,  σημαντική θεωρείται η Επιλογή Έργων που θα εκτεθούν και η Χωροθεσία των έργων Τέχνης στον δεδομένο χώρο της έκθεσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις το ύφος ή/και το περιεχόμενο έργων που έχουν παραχθεί την ίδια χρονική περίοδο δεν εντάσσονται αρμονικά σε μια σειρά έργων που δημιουργήθηκε την ίδια περίοδο, συνεπώς η έκθεση τους τείνει να αποπροσανατολίζει ή να αντιτίθεται στο “σώμα” της σειράς, οπότε η συνέκθεση με τα υπόλοιπα έργα κρίνεται από την Επιμελητή ότι θα συμβάλλει αρνητικά στην πρόσληψη των έργων του καλλιτέχνη· τότε τα συγκεκριμένα έργα αποβάλλονται από την ύλη της έκθεσης. Ακολουθεί η Χωροθεσία των έργων τέχνης. Στον αντίποδα, ο καλλιτέχνης βρίσκεται συχνά σε μειονεκτική θέση ως προς την χωροθέτηση της έκθεσης του για ψυχολογικούς λόγους που σχετίζονται με αυτό που ξέρει για τα έργα έναντι της πρόσληψης τους από έναν λιγότερο διαμεσολαβημένο θεατή. Επιπρόσθετα θεωρείται σημαντικό αφενός να περιοριστεί η “συνομιλία” των έργων με δομικά στοιχεία του χώρου, αφετέρου η παρουσίαση τους να είναι ισορροπημένη, και, συχνά, να εκφέρεται αρμονικά ως προς  την θέαση του.


Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ