Tuesday, 23 October 2012

Fessa , tapis d’ orient | Τα καλύτερα χειροποίητα χαλιά Ανατολής έρχονται κοντά σας





Η κα. Μάρθα Γραμμενίδου διαλέγει τις συλλογές Fessa με στόχο τη φινέτσα και την ποιότητα. Πανέμορφα χαλιά, υφαντά και ταπισσερί που μας μεταφέρουν στη μαγεία της Ανατολής, κρυστάλλινα είδη, πορσελάνες σπάνιες και αντίκες, ινδικά κεντήματα, συλλεκτικά αντικείμενα νομάδων και  ιδιαίτερα διακοσμητικά θα στολίσουν κάθε γωνιά του σπιτιού σας. Ο οίκος σας προσφέρει την δυνατότητα να δείτε τις καλύτερες επιλογές της συλλογής στην Αθήνα (22 Νοεμβρίου έως και 3 Δεκεμβρίου 2012, Theoxenia Palace Hotel, στην Κηφισιά τηλ. 210-6233622) και  στα Ιωάννινα (5 έως και 9 Δεκεμβρίου 2012). 

Δείτε μερικά από τα χαλιά στο slideshow:  Πατήστε το "PLAY".



Ιστορία
Στον οίκο Fessa όλα άρχισαν πριν είκοσι χρόνια με έναν ενθουσιασμό μοναδικό και με την αγάπη και τον έρωτα του συλλέκτη. Η μεγαλύτερη ίσως συλλογή άριστων χειροποίητων χαλιών Ανατολής στην Ελλάδα, διαθέτει ένα τριώροφο κατάστημα κατάστημά στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην οδό Πλουτάρχου 8 , ένα βήμα από την πλατεία Αριστοτέλους, αλλά συχνά βρίσκεται σε  διάφορα μέρη της Ελλάδας, όπως και σε αυτή την περίσταση.

Όλες οι πατρίδες χαλιών! Όλα τα κέντρα της Ανατολής! Όλα τα μεγέθη (από το μικρότερο μέχρι τα τεράστια υπερμεγέθη)! Όλες οι ειδικές παραγγελίες! Σύγχρονα, μοντέρνα, κλασσικά, συλλεκτικά, αντίκες, νομαδικά, υφαντά, κιλίμια, παραδοσιακά κομμάτια, είδη νομάδων και διακοσμητικά χειροποίητα αντικείμενα και δώρα! Διαλέξτε τα και αποκτήστε τα σε θαυμάσιες τιμές! 

Χαλιά της εκλεκτής συλλογής βρίσκονται σε περίφημα ιστορικά μοναστήρια του Αγίου Όρους και σε εκκλησίες, στο Υπουργείο Εξωτερικών και σε πολλά άλλα Υπουργεία, Μουσεία, σε μεγάλες εταιρείες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, καθώς επίσης και σε πολυτελή πασίγνωστα ξενοδοχεία και σε παραδοσιακούς ξενώνες  και ιδιωτικές συλλογές.

Info:
Καταστήματα:
1.  Μάρθα FESSA Γραμμενίδου
     Πλουτάρχου 8 - Πλατεία Αριστοτέλους
     54623 Θεσσαλονίκη
     Tηλ:   0030 2310 222406
     Fax:    0030 2310 251461
     E mail : fessa@otenet.gr  Web : www.fessacarpets.gr
2. Fessa , tapis d’ orient
     Φέσσας Νίκος
     Μητροπόλεως 89
     54622 Θεσσαλονίκη
     Τηλ.2310240415

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Συνέντευξη της κας. Μάρθας Γραμμενίδου 

στην έντυπη έκδοση του περιοδικού Arts & Antiques 
ΕΔΩ.



EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.