Wednesday, 10 October 2012

ΑΥΛΑΙΑ | Στο προσκήνιο του πολιτισμού



ΕΙΝΑΙ σημαντικό εν μέσω κρίσης να βλέπουμε σημαντικά κεφάλαια του πολιτισμού της Θεσσαλονίκης να αναβιώνουν σε καιρούς κρίσης. Η “Αυλαία”, ένας ιστορικός χώρος για το ελληνικό θέατρο, επαναλειτούργησε φέτος, και με μια πλειάδα νέων δραστηριοτήτων και εκλεκτών θεατρικών παραγωγών απαντά με νέο περιεχόμενο στις προκλήσεις των καιρών.


Θωμάς Χαρέλας - Δημήτρης Μητσόπουλος


Το θέατρο στεγάζεται στο κτίριο της Χριστιανικής Αδελφότητας Νέων Θεσσαλονίκης (ΧΑΝΘ) το οποίο εδώ και ογδόντα χρόνια αποτελεί σύμβολο της ιστορίας της Θεσσαλονίκης. Τα θεμέλια του κτιρίου μπήκαν στις 3 Μαρτίου 1924, και στο κτίριο αυτό έχουν λειτουργήσει κατά καιρούς η «Στέγη του σπουδαστή», νηπιαγωγείο, παιδότοποι, η Δημοτική Πινακοθήκη, από το 1966 μέχρι το 1986. Επίσης, για πάνω από πενήντα χρόνια στεγάστηκε εκεί η Κεντρική Δημοτική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης, η οποία ιδρύθηκε από το Γιώργο Βαφόπουλο, από το 1939 έως και το 2000 οπότε μεταφέρθηκε στο δικό της κτίριο, όπως επίσης και το ιστορικό αρχείο εφημερίδων και περιοδικών.  Αργότερα, στεγάστηκαν εκεί το γραφείο της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς, το γραφείο της «Τέχνης», η Κρατική Ορχήστρα Θεσσαλονίκης (στο θέατρο Αυλαία) και το θέατρο Αυλαία τη δεκαετία του 1980. Το 1990, η λειτουργία του θερινού θεάτρου «Αυλαία» σταμάτησε λόγω επεκτάσεων εγκαταστάσεων της ΧΑΝΘ.  Ανάμεσα στις σημαντικές στιγμές της ιστορίας του είναι η περίοδος από τις αρχές της δεκαετίας ΄60 έως τις αρχές του 1980, οπότε και τη διεύθυνση του θεάτρου είχε το ζεύγος Παναγιώτη Κάσση και Λέλα Σκορδούλη. Την περίοδο εκείνη παρήλασαν από το θέατρο μεγάλοι ηθοποιοί, όπως οι Αλέξης Μινωτής, Κατίνα Παξινού, Έλλη Λαμπέτη, Δημήτρης Χορν, Μάνος Κατράκης, Αλίκη Βουγιουκλάκη, Ντίνος Ηλιόπουλος, Λάμπρος Κωνσταντάρας, Ρένα Βλαχοπούλου, Ξένια Καλογεροπούλου κ.ά.  Στο θέατρο Αυλαία έχουν φιλοξενηθεί επίσης, παραστάσεις του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, της Πειραματικής Σκηνής της «Τέχνης», αλλά και άλλων σχημάτων της πόλης. Η λειτουργία του σταμάτησε περίπου το 1995, οπότε και ξεκίνησαν εργασίες ανακατασκευής και επαναλειτούργησε έως το 2005 οπότε και καταστράφηκε από πυρκαγιά. Η κινητοποίηση των δυνάμεων της πόλης για την αναστήλωσή του ήταν σημαντική. Το 2008 ξεκίνησαν οι εργασίες ανακατασκευής και ολοκληρώθηκαν το 2010. Μετά από διαδικασία διαγωνισμού η διαχείριση δόθηκε στους Δημήτρη Μητσόπουλο, πρόεδρο του Ωδείου Βορείου Ελλάδος και της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής «Ανδρέας Βουτσινάς» και Θωμά Χαρέλα, καλλιτεχνικό διευθυντή  του θεάτρου Σοφούλη, θεατρικό παραγωγό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, οι οποίοι μαζί με τους συνεργάτες τους έχουν καταρτίσει ένα πλούσιο πρόγραμμα θεατρικών παραστάσεων μέχρι το τέλος της περιόδου. Παράλληλα, όμως, έχουν οραματιστεί και ετοιμάζουν και άλλες παράλληλες δράσεις που θα περιλαμβάνουν μεταξύ των άλλων εκθέσεις εικαστικές, φωτογραφίες κ.ά., βραδιές ποίησης, σεμινάρια, εργαστήρια κ.ά.


"Ένα Θέατρο με όνομα βαρύ σαν ιστορία, ένα Θέατρο στο ιστορικό κέντρο της  πόλης ,ένας χώρος γεμάτος αναμνήσεις  μπαίνει ξανά στη ζωή και ελπίζουμε και στις καρδιές των Θεσσαλονικέων. Σε μια εποχή που κυριαρχεί το ρήμα «απογοητεύομαι» που σημαίνει απλά ότι έχω σταματήσει να γοητεύομαι από πράγματα που συμβαίνουν  γύρω μου αλλά παράλληλα σταμάτησα  και  να γοητεύω τους γύρω μου , το «ΑΥΛΑΙΑ» φιλοδοξεί σαν πολυχώρος τέχνης , με την κλασσική του ιστορία αλλά και τον νέο προγραμματισμό  ,να γοητεύσει το κοινό της πόλης αλλά και να γοητευθεί από τους ανθρώπους της από τον παλμό θεατών & επισκεπτών. Μια ομάδα ανθρώπων με διαφορετικές νοοτροπίες –γιατί η πολυσημαντότητα είναι το ζητούμενο –αλλά με την ίδια κατάθεση ψυχής , με αγάπη για τον πολιτισμό, τις τέχνες, το Θέατρο, τη Μουσική, το Χορό, τον κινηματογράφο, μα πάνω από όλα με αγάπη για τη πόλη και τους ανθρώπους της ξεκινά. Οι καλλιτέχνες μας ανοίγουν ένα παράθυρο σε ένα νέο κόσμο,  με τη διαφορετική ματιά τους εκφράζουν συναισθήματα ζωής. Η τέχνη  σε μια δύσκολη περίοδο είναι αφετηρία  καταφύγιο για όλους μας. Ας τη βάλουμε στη ζωή μας ,είτε ως δημιουργοί είτε ως αποδέκτες  και θα μας ανταμείψει. Άλλωστε η ομορφιά είναι στο μάτι εκείνου από τη βλέπει… Το ταξίδι αρχίζει! Σας περιμένουμε."


Δημήρης Π. Μητσόπουλος 
Πρόεδρος «Πολιτείας Τεχνών» -Θεάτρου ΑΥΛΑΙΑ, 
του Ωδείου Βορείου Ελλάδος και 
της Ανωτέρας Δραματικής Σχολής «Ανδρέας Βουτσινάς».




ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

19 Σεπτεμβρίου -  7 Οκτωβρίου
«ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ» ΤΟΥ ΙΡΒΙΝ ΓΙΑΛΟΜ
Δύο μεγάλες προσωπικότητες του 19ου αιώνα, ο Φρίντριχ Νίτσε και ο Γιόζεφ Μπρόιερ, σε κρίση μέσης ηλικίας. Μια εμπνευσμένη διαδικασία διπλής ψυχοθεραπείας. Επί σκηνής ξετυλίγεται η ανθρώπινη σχέση που αναπτύσσεται ανάμεσα στον θεραπευτή και στον θεραπευόμενο, δύο ανθρώπους που ο καθένας έχει τις δικές του ανάγκες και αδυναμίες. Θεατρική διασκευή: Ευαγγελία Ανδριτσάνου / Σκηνοθεσία: Ακύλλας Καραζήσης, Νίκος Χατζόπουλος / Παίζουν: Ακύλλας Καραζήσης, Χάρης Φραγκούλης, Νίκος Χατζόπουλος / Παραγωγή: Γιώργος Λυκιαρδόπουλος-Λυκόφως ΑΜΚΕ, Highway Productions.
Info: Τετάρτη- Σάββατο, ώρα: 21.00 / Κυριακή, ώρα: 20.00 | Κανονικό: 18 €  / Παρασκευή – Κυριακή Φοιτητικό: 14 € και Μειωμένο: 15€ / Τετάρτη – Πέμπτη Φοιτητικό: 12 €

24,25  Σεπτεμβρίου & 8,9 Οκτωβρίου
VICE VERSA RHYTHM  «EMOTIONS»
Η χορευτική ομάδα vice versa rhythm παρουσιάζει την εκφραστική χοροθεατρική παράσταση με τίτλο Emotions. Είκοσι χορευτές ερμηνεύουν με πάθος, συνδέουν και αντιθέτουν ταυτόχρονα όλα τα είδη χορού και αντικατοπτρίζουν τη μεγαλύτερη απόδειξη ότι είμαστε ζωντανοί: τα συναισθήματα. 
Υπεύθυνος Ομάδας: Βασιλάκης Αθανάσιος
Info: Ώρα: 22.00 | Γενική είσοδος: 8 €

2 Οκτωβρίου
ΟΜΑΔΑ Φora etc.  «ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ»
Τρεις σπουδαίες ελληνίδες χορεύτριες αναλαμβάνουν να μεταφέρουν τον θεατή πίσω στη δική του ιστορία, επιδιώκοντας στην ουσία τη σύνδεση του ατομικού με το κοινωνικό βίωμα. Σύλληψη-χορογραφία: Mέντη Μέγα / Δραματουργία: Μανώλης Ανδριωτάκης / Σύνθεση πρωτότυπης μουσικής: Μάρθα Μαυροειδή / Ερμηνεία: Χαρά Κότσαλη, Όλια Λυδάκη, Κατερίνα Μπέλλα | Συμπαραγωγή: Στέγη Γραμμάτων & Τεχνών Ωνασείου - Καλλιτεχνική Ομάδα Φοra | Σύμβουλος παραγωγής: Αλέξανδρος Βρεττός
Info: Γενική Είσοδος: 10 €

10 Οκτωβρίου -  21 Οκτωβρίου

 «Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ» ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΧΡΟΝΑ
Η παράσταση “Η γυναίκα της Πάτρας” είναι μια ιδιαίτερη σκηνική απόδοση των αφηγήσεων της ζωής της πόρνης Πανωραίας από τον ποιητή Γιώργο Χρονά.  Ένας παραληρηματικός μονόλογος μιας παθιασμένης, πονεμένης γυναίκας, που εξομολογείται τη ζωή της και μιλάει ανοιχτά και χωρίς φόβο για τον πόνο, τη βία, την ηδονή, την αγάπη, τον έρωτα. Ένα πλάσμα πληθωρικό που τραγουδάει, χορεύει, κλαίει, γελάει, θυμώνει, προκαλεί. Σκηνοθεσία: Λένα Κιτσοπούλου / Ερμηνεύει η Ελένη Κοκκίδου, συμμετέχει ο Στέλιος Χατζηαδαμίδης.
Info: Τετάρτη- Κυριακή, ώρα 21.00 | Γενική είσοδος: 15 € / Φοιτητικό: 12 €

22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
«ΜΙΑ ΜΕΤΩΡΗ ΚΥΡΙΑ»
Μια τιμητική εκδήλωση αφιερωμένη στην εξαιρετική σκηνοθέτιδα και ηθοποιό Ρούλα Πατεράκη, με παράλληλη παρουσίαση της παράστασης ΜΙΑ ΜΕΤΕΩΡΗ ΚΥΡΙΑ, βασισμένης στην ποίηση της Κικής Δημουλά. Δραματουργία - Σκηνοθεσία: Σύλβια Λιούλιου / Διαμόρφωση σκηνικού χώρου – Κοστούμια: Άγγελος Μέντης / Επιμέλεια κίνησης: Έλενα Τοπαλίδου / Ερμηνεύει η Ρούλα Πατεράκη |H εκδήλωση εντάσσεται στα πλαίσια των 47ων Δημητρίων. Οργάνωση: Δήμος Θεσσαλονίκης – Θέατρο Αυλαία.
Info: Ώρα 21.00 | Είσοδος Δωρεάν

24 Οκτωβρίου - 4 Νοεμβρίου

«ΤΟ ΠΑΡΤΑΛΙ» ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΗ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗ
Ο ήρωας της παράστασης, εμπνευσμένος από το ομώνυμο μυθιστόρημα του Θεόδωρου Γρηγοριάδη, είναι ένα περίεργο και περιθωριακό ον. Γεννημένος λίγο πριν τον Β’  Παγκόσμιο Πόλεμο, το Παρτάλι (που στα τούρκικα σημαίνει κουρελιασμένο ρούχο) υποχρεώθηκε από τη μητέρα του να ντύνεται και να μεγαλώνει σαν κορίτσι, για να γλιτώσει από τη μανία της βουλγάρικης κατοχής. Σκηνοθεσία-Σκηνικός χώρος: Στέλιος Κρασανάκης / Ερμηνεύει ο Χρήστος Στέργιογλου. Στο ρόλο του παρουσιαστή ακούγεται ο Jeff Maarawi.
Info: Τετάρτη- Σάββατο, ώρα: 21.00 / Κυριακή, ώρα: 20.00 | Γενική είσοδος: 15 € / Φοιτητικό: 10 €


 29 &  30 Οκτωβρίου & 12 – 23 Δεκεμβρίου
«EROFILIS SYNOPSIS» ΤΟΥ ΣΙΜΟΥ ΚΑΚΑΛΑ
Τρεις γυναίκες επί σκηνής. Η μάσκα το κύριο ερμηνευτικό μέσο. Το έργο πιο επίκαιρο από ποτέ.
Σκηνοθεσία – Σκηνικό: Σίμος Κακάλας / Εξεργασία Κειμένου – Διασκευή: Έλενα Μαυρίδου
Μουσική: Νίκος Βελιώτης / Παίζουν: Δήμητρα Κούζα, Δήμητρα Λαρεντζάκη, Έλενα Μαυρίδου. Παραγωγή: Εταιρεία Θεάτρου Χώρος.
Info: Γενική είσοδος : 15 € / Φοιτητικό- Ανέργων: 10 € / Προπώληση: 10 € | Στα πλαίσια των 47ων Δημητρίων.

7 Νοεμβρίου
ΒΡΑΔΥΑ ΔΗΜΟΠΡΑΣΊΑΣ ΣΎΓΧΡΟΝΗΣ ΤΈΧΝΗΣ :: ΣΧΕΔΙΟ & ΧΑΡΑΚΤΙΚΉ
Το Myrό  Antiques  House διοργανώνει με την υποστήριξη μερικών από τις γνωστότερες γκαλερί της πόλης, μια μοναδική βραδιά δημοπρασίας σύγχρονης τέχνης στο θέατρο Αυλαία, με έργα γνωστών και καταξιωμένων, αλλά και νεότερων χαρακτών και εικαστικών δημιουργών, που  αποφάσισαν να δώσουν την ευκαιρία στο φιλότεχνο κοινό να αποκτήσει έργα τους.
Info: Υποδοχή (τη παρουσία καλλιτεχνών) & Εγγραφές: 20.00 | Είσοδος Ελεύθερη.

10 Νοεμβρίου
«ΕΥΜΕΝΙΔΕΣ» ΤΟΥ ΑΙΣΧΥΛΟΥ
Μία από τις σημαντικότερες παραστάσεις του Ελληνικού Θεάτρου της Κολωνίας, οι Ευμενίδες του Αισχύλου, προσκαλείται από την πόλη της Θεσσαλονίκης στα πλαίσια του εορτασμού των εκατό χρόνων της ανεξαρτησίας της πόλης. Σύλληψη -  Σκηνοθεσία: Κώστας Παπακωστόπουλος / Ελληνικό Θέατρο Κολωνίας.
Info: Ώρα: 21.00 | Υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης

15 Νοεμβρίου - 9 Δεκεμβρίου 
«Η ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ» του  D. C. JACKSON
Ένα έργο για τη δύσκολη προσπάθεια των ανθρώπων να δημιουργήσουν σχέσεις, μέσα στο ασφυκτικό περιβάλλον της πόλης και της δουλειάς,  που προσγειώνει απότομα τους 35άρηδες στην ενήλικη ζωή. H παράσταση είναι μια παραγωγή του Θεάτρου του Νέου Κόσμου που θα κάνει πρεμιέρα στη Θεσσαλονίκη σε συνεργασία με το Θέατρο Αυλαία και στη συνέχεια θα μεταφερθεί στην Αθήνα. Μετάφραση:  Κοραλία Σωτηριάδου / Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος / Μουσική επιμέλεια:  Νέστωρ Κοψιδάς / Παίζουν: Μάκης Παπαδημητρίου, Κατερίνα Λυπηρίδου, Σύρμω Κεκέ / Παραγωγή: Θέατρο του Νέου Κόσμου
Info: Πέμπτη- Σάββατο, ώρα 21.00 / Κυριακή, ώρα: 20.30 | Γενική είσοδος: 15 € / Φοιτητικό: 12 € / Κάθε Πέμπτη γενική είσοδος 10 €.

25,26,27 Νοεμβρίου &  2,3,4,9,10,11,16,17,18 Δεκεμβρίου
«ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΚΙΝΗΣΗ» ΤΗΣ ΣΑΣΑΣ ΝΑΤΣΗ
Κείμενο :  Σάσα Νάτση / Σκηνοθεσία : Τριαντάφυλλος Δελής / Παίζουν : Στράτος Ανούδης, Κωνσταντίνα Λάλου, Στέλιος Δουκουζιάνης, Ευρώπη   Αργυροπούλου, Αλέξανδρος Κωχ, Δημήτρης Παπαδόπουλος, Παναγιώτης Γαβρέλας, Μαρία Χατζηιωαννίδου
Info: Δευτέρα - Τρίτη, ώρα: 21.00 / Κυριακή, ώρα: 18.30 | Γενική Είσοδος: 10 €

28 Νοέμβριου
ΣΥΝΑΥΛΙΑ Art Various
Το μουσικό σύνολο Art Various συγκροτήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 2003 συνδυάζοντας, με τον καλύτερο τρόπο, τη φωνητική και την οργανική μουσική στο χώρο της μουσικής δωματίου. Με ένα διευρημένο ρεπερτόριο, επιχειρείται η ερμηνεία έργων σε διάφορους συνδυασμούς μεταξύ των μελών του σχήματος (και ως σύνολο) προσφέροντας ποικίλο πρόγραμμα έργων και ακουσμάτων στο κοινό.
Info: Ωρα: 21.00

ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ | «Η ΜΙΚΡΗ ΓΟΡΓΟΝΑ» ΤΟΥ ΧΑΝΣ ΚΡΙΣΤΙΑΝ ΑΝΤΕΡΣΕΝ
Το Θέατρο «ΑΥΛΑΙΑ» επενδύοντας στους νεαρούς θεατές εγκαινιάζει μια εξαιρετικής σημασίας συνεργασία με την ιστορική  και πρωτοπόρο στο θέατρο για παιδιά ΜΙΚΡΗ ΠΟΡΤΑ της Ξένιας Καλογεροπούλου ανεβάζοντας ταυτόχρονα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη το τρυφερό παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν Η Μικρή Γοργόνα.  Μετάφραση: Ξένια Καλογεροπούλου / Σκηνοθεσία: Θωμάς Μοσχόπουλος / Παίζουν: Χριστίνα Γαρμπή, Γιώργος Κισσανδράκης
Info: Η παράσταση ξεκινάει στο τέλος του Οκτώβρη και θα παίζεται μέχρι την Κυριακή των Βαΐων (28 Απριλίου 2013). Τιμή εισιτήριου : 7 € για σχολεία / Γενική Είσοδος τις Κυριακές: 10 €

EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.