Friday, 25 May 2012

Nίκος Γρηγοριάδης | Χτίζοντας το νέο πρόσωπο της ελληνικής φιλοξενίας


ΤΟ ξενοδοχείο Athos Palace βρίσκεται σε μια από τις πιο όμορφες παραλίες της Χαλκιδικής με κρυστάλλινα νερά, κοντά στο πανέμορφο χωριό της Καλλιθέας στην καρδιά του πρώτου ποδιού της Χαλκιδικής. Μπουτίκ και καταστήματα δώρων, εστιατόρια και ταβέρνες, παραλιακά μπαρ και νυχτερινά κέντρα είναι όλα σε κοντινή απόσταση από το ξενοδοχειακό συγκρότημα ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να εξερευνήσουν την περιοχή για μια αυθεντική γεύση της ελληνικής φιλοξενίας και του τρόπου ζωής. Ωστόσο, τις πραγματικά θετικές εντυπώσεις τα ξενοδοχεία τις κερδίζουν στα σημεία. Τόσο το “Athos Palace”, το ξενοδοχειακό συγκρότημα – ναυαρχίδα των επιχειρήσεων του κ. Νίκου Γρηγοριάδη, όσο και τα υπόλοιπα “μέλη” της επιχειρηματικής οικογένειας, παρουσιάζουν μερικές δυνατότητες και πολλές ιδιαιτερότητες που σπάνια συναντά κανείς στην αγορά του τουρισμού.  Αν και οι υπάρχουσες υποδομές -οι εγκαταστάσεις περιλαμβάνουν beach bars σε ιδιωτική παραλία, πισίνα Ολυμπιακών διαστάσεων, εστιατόρια και μπαρ, κέντρο ομορφιάς και μίνι καταστήματα, θαλάσσια σπορ και κέντρο καταδύσεων, γήπεδα τένις, παιδική χαρά, αίθουσες συνεδρίων και πολλά άλλα- δεν είναι αυτά τα σημεία διαφοροποίησης στα οποία αναφερόμαστε. Πρόκειται για πολυτέλειες που μπορούν να απολαύσουν σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές και οι Έλληνες τουρίστες -δεν απευθύνονται μονάχα σε ξένους κροίσους. Είναι βέβαιο -μιλάμε εκ πείρας!- ότι το budget σας αρκεί για να περάσετε τις διακοπές των ονείρων σας, δίπλα σας, σε έναν από τους καλύτερους παγκοσμίως τουριστικούς προορισμούς: την Ελλάδα! Είναι πραγματικά κρίμα να έχουμε τόσο εξαιρετικούς προορισμούς δίπλα στην πόρτα μας και να μην επωφελούμαστε! Διαβάστε τη  συνέντευξη και ακόμα καλύτερα επωφεληθείτε κάποιας από τις δεκάδες εξαιρετικές προσφορές για να ζήσετε την εμπειρία, και θα συμφωνήσετε μαζί μας.


Ποιό πιστεύετε ότι είναι το δυνατό σας σημείο ως επιχειρηματία;
Πιστεύω ακράδαντα ότι πρέπει να δοκιμάζω τα πάντα και να μην φοβάμαι την αποτυχία. Έζησα μέχρι σήμερα σύμφωνα με αυτή την λογική και το αποτέλεσμα θεωρώ πως δικαίωσε την επιλογή μου. Το προσωπικό και οι σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας όμως είναι το ακόμα σημαντικότερο καθοριστικό στοιχείο. Οι επιχειρήσεις από μόνες τους  δεν αναπτύσσονται. Ο ανθρώπινος παράγοντας κάνει την διαφορά και η αγαστή σχέση μου με το προσωπικό, σε συνεργατικό αλλά και καθαρά σε ανθρώπινο επίπεδο, είναι ένας από τους βασικότερους παράγοντες της επιτυχίας.


...και ζείτε καθημερινά τις επιλογές σας αφού κατοικείτε μόνιμα στο ξενοδοχείο...
Πράγματι, μου αρέσει να κινούμαι ανάμεσα στους φιλοξενούμενους μας, άλλωστε έχουμε ένα ιδανικό περιβάλλον για να ζει κανείς. Δεν θα ήθελα να μένω πουθενά αλλού. Σφυγμομετρώ το πλήθος και το αφουγκράζομαι. Είμαστε πολύ παραπάνω από ένα ξενοδοχειακό συγκρότημα. Έχουμε φτιάξει έναν παράδεισο που απολαμβάνω πρώτα και κύρια μαζί με την οικογένεια μου. Ξέρετε ότι παράγουμε εμείς οι ίδιοι πολλά από τα προϊόντα της ελληνικής γης που καταναλώνει το ξενοδοχείο; Κτήματα με κίτρα, ελιές και πολλούς καρπούς δεν προσφέρουν μονάχα βιολογικά προϊόντα προς κατανάλωση και άρα ξεχωριστή ποιότητα ζωής αλλά και ευκαιρία για κοντινές αποδράσεις και γνωριμία με τη φυσική ζωή και τον παραδοσιακό ελληνικό τρόπο διαβίωσης. Ακόμα, τα τελευταία χρόνια έχουμε προσθέσει είδη και ποικιλίες λουλουδιών και καρπών από το εξωτερικό, πλουτίζοντας το πλήθος φυσικών αγαθών που είμαστε σε θέση να προσφέρουμε.


Πως συνδυάζονται οι επαγγελματικές σας δραστηριότητες με την οικογενειακή σας ζωή;
Η αλήθεια είναι ότι συχνά πρέπει να “κλέβω” χρόνο για να δω τα παιδιά μου. 

Ποια θα λέγατε ότι ήταν η σημαντικότερη στιγμή που ζήσατε στα ξενοδοχεία σας;
 Η γνωριμία μου με την γυναίκα μου!


Παράλληλα τα ξενοδοχεία παρουσιάζουν και ενδιαφέρουσες πρωτοβουλίες για τον πολιτισμό. Πρόσφατα δώσατε στην δημοσιότητα το πρόγραμμα των πολιτιστικών δραστηριοτήτων του καλοκαιριού: μουσική, χορός, θέατρο, εικαστικά... σχεδόν τίποτα δεν λείπει...
Πολλά χρόνια τώρα φροντίζουμε να εμπλουτίζουμε την εμπειρία της φιλοξενίας στα ξενοδοχεία μας με πλούσιο πολιτιστικό περιεχόμενο. Οι υποδομές των ξενοδοχείων δεν περιορίζοντα στις αθλητικές δραστηριότητες αλλά εκτείνονται στην δυνατότητα φιλοξενίας πολλών πολιτιστικών εκδηλώσεων. Έχουμε δικό μας θερινό κινηματογράφο που φέρνει ταινίες ακόμα και πρώτης προβολής, υπαίθριο αμφιθέατρο στο οποίο ανεβάζουμε παραστάσεις, αίθουσες για εκθέσεις...  Εδώ και μερικά χρόνια οργανώνουμε το πλήρες πρόγραμμα στο οποίο αναφερθήκατε, μία σειρά από πολιτιστικές εκδηλώσεις και δραστηριότητες, το  G-Hotels Culture Events, με καλλιτεχνικά δρώμενα και μια σειρά από διάφορες παράλληλες εκδηλώσεις φιλοξενούνται στις εγκαταστάσεις των ξενοδοχείων Athos Palace & Pallini Beach. Φέτος φιλοξενούνται 9 ατομικές και 3 ομαδικές εκθέσεις, 7 μουσικά δρώμενα που δημιουργήθηκαν ειδικά για το πρόγραμμα, 3 θεατρικές παραστάσεις, μία επίδειξη λατινοαμερικανικών χορών και μία γευστική δοκιμή οίνου από τον οίκο Αϊδαρίνη από τη Γουμένισσα. Δεν θα μείνουμε όμως εκεί. Φέτος ξεκινούμε μια συνεργασία με την Myrό Gallery και το Antiques House, για την φιλοξενία των τριήμερων εκδηλώσεων Arts & Antiques Fair στις 6, 7 και 8 Ιουλίου και στις 17, 18, 19 Αυγούστου, δυο διοργανώσεις αφιερωμένες στις αντίκες και την ποιοτική σύγχρονη ελληνική τέχνη.


Πολλές πληροφορίες σχετικά με τα G Hotels μπορείτε να βρείτε  στην ιστοσελίδα των ξενοδοχείων, και, καθώς η εταιρεία έχει αναβαθμίσει το σύστημα διαδικτυακών κρατήσεων όλων των ξενοδοχείων της χρησιμοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες με στόχο την ασφάλεια των συναλλαγών και τη δημιουργία ευέλικτων προσφορών, τσεκάρετε την θερινή ή άλλη περίοδο που σας ενδιαφέρει το συντομότερο, μπορεί να σας περιμένει κάποια ευχάριστη έκπληξη...


Info: Για περισσότερες πληροφορίες 
δείτε το site των ξενοδοχείων 
στην διεύθυνση www.ghotels.gr, 
να ζητήσετε πληροφορίες τηλεφωνικά στο 
τηλ. +30 23740 22100, ή, 
με email στην διεύθυνση info@ghotels.gr. 
Τα GHotels συνεργάζονται με το Antiques House 
φέτος για την φιλοξενία των τριημέρων 
 Arts & Antiques Fair 
που διοργανώνει ο Οίκος Δημοπρασιών και Αντίκας 
 μαζί με την Myrό Gallery στο Athos Palace 
τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. 
Για περισσότερες πληροφορίες 
 δείτε την ενότητα “Α&Α Fairs“ 
που θα βρείτε 
στην διεύθυνση 



EDITO Οκτωβρίου 2016 | Το Αύριο και το Σήμερα της Τέχνης στην Ελλάδα

Γιώργος Καραφωτιάς, Άτιτλος πίνακας, Λάδι σε καμβά.
H Ελλάδα παρουσιάζει πλέον σημαντικό καλλιτεχνικό δυναμικό στις εικαστικές τέχνες, το οποίο δυστυχώς παραμένει υποπροβεβλημένο, σε σύγκριση με άλλα είδη καλλιτεχνικής παραγωγής. Συν τω χρόνω οι νέοι Έλληνες καλλιτέχνες διαμορφώνουν αυτό που ονομάζουμε νέα Ελληνική εικαστική ταυτότητα. Το ζήτημα τώρα είναι η επαρκής υποστήριξη της. Μέσα σε μια εξαιρετικά μικρή και καθόλου αναπτυγμένη αγορά, οι νέοι έλληνες εικαστικοί  καλλιτέχνες συχνά ασφυκτιούν.

- "Κρίση",  θα πείτε και θα γυρίσετε στο άλλο πλευρό. Εδώ όμως θα έχετε κάνει μεγάλο λάθος, και ο ύπνος σας δεν πρέπει να είναι καθόλου γαλήνιος, διότι σύντομα θα αντικρύσετε μία στείρα έρημο, και, το χειρότερο είναι, πως δεν θα πρόκειται για έναν εφιάλτη, αλλά για μια πραγματικότητα χωρίς προηγούμενο. Μάλιστα, αυτό το ενδεχόμενο καθίσταται πιο τραγικό, αν αναλογιστείτε  την ποιοτική αναβάθμιση των νεότερων Ελλήνων καλλιτεχνών. Σε αυτή έχουν συμβάλει τόσο οι Σχολές Καλών Τεχνών της χώρας, και νεότεροι σε ηλικία καθηγητές που είναι μέλη ΔΕΠ και διαδάσκοντες, όσο και ιδιωτικά ιδρύματα με σημαντική δράση με υποτροφίες και προγράμματα, που βελτίωσαν θεαματικά τις "παραστάσεις", το γνωσιακό και το εμπειρικό επίπεδο των νέων Ελλήνων καλλιτεχνών.

Μόλις όμως οι σπουδές ολοκληρωθούν, ο νέος Έλληνας εικαστικός καλλιτέχνης έχει να αντιμετωπίσει μία ζοφερή πραγματικότητα. Ο χώρος της τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει τους μηχανισμούς να προβάλλει νέο και μη ήδη εγκαθιδρυμένο περιεχόμενο από την πρώτη δεκαετία της χιλιετίας και εξής. Οι ελάχιστες χιλιάδες αποδεδειγμένοι φιλότεχνοι, και οι λίγες εκατοντάδες μικρότεροι ή μεγαλύτεροι, πλην όμως σοβαροί συλλέκτες, δεν επαρκούν για να συντηρήσουν, πόρρω δε μάλλον, για να αναπτύξουν την εγχώρια αγορά. Αυτό που προβάλλεται ως εκλεκτικισμός από πολλούς, είναι πρόφαση εν αμαρτίαις και όχι επιλογή: η κεντρική σκηνή της Τέχνης στην Ελλάδα δεν έχει ισχυρό έρεισμα σε "λίγους και καλούς", αλλά  μικρή αποδοχή από όλους. Ελθούσης της κρίσης η αγορά δεν στέναξε, διότι δεν πρόλαβε ούτε στεναγμό να βγάλει! Άλλωστε, ήταν ήδη ημιθανής χτυπημένη από την διεθνοποίηση των αγορών, την αυξημένη προσβασιμότητα όσων πραγματικά αναζητούν και συλλέγουν τέχνη σε πηγές στο εξωτερικό, και βρίσκουν πληροφορίες στο διαδίκτυο. Εδώ και 5-7 χρόνια είναι πανεύκολο να εντοπίσεις εκλεκτή τέχνη στο Facebook, στην πλατφόρμα Saatchi, στο Behance Network ή/και αλλού, να μάθεις και να κανονίσεις την επίσκεψη σου στις μεγαλύτερες Art Fairs του  κόσμου, να αποκτήσεις τέχνη είτε για ευχαρίστηση, είτε ως επενδυτικό αγαθό, ορθολογικά τεκμηριωμένη και επαρκώς πιστοποιημένη.

Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ.